Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: پیسکاتلا: اکس‌باکس وان اکس امسال فوق العاده عمل کرده است.
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
پیسکاتلا: اکس‌باکس وان اکس امسال فوق العاده عمل کرده است.

نویسنده:مرصاد قدیری

[تصویر:  xbox-one-x-250x140.jpeg]

با این‌که مایکروسافت معمولاً آمار فروش کنسول‌های خود را اعلام نمی‌کند. اما گروه‌هایی مانند NPD وجود دارند که میزان فروش سخت افزار‌ها را پیگیری می‌کنند. حال آقای مت پیسکاتلا (Mat Piscatella) عملکرد امسال کنسول اکس‌باکس وان اکس را فوق العاده توصیف کرده است.
وی اعلام کرد:

نقل‌قول:
امسال فروش اکس‌باکس وان بیشترین رشد را نسبت به دیگر سه پلتفرم در آمریکا داشته و به طور دقیق‌تر، اکس‌باکس وان اکس فوق العاده عمل کرده است. به لطف عرضه‌ی اکس‌باکس وان اکس و محتویات جدید، چنین رشد سالانه‌ای آن هم در این نقطه از چرخه‌ی کنسول‌ها را تاکنون شاهد نبوده‌ایم. این یک بازگشت میان نسلی است که بازار تاکنون به چشم ندیده است. این را می‌توان فوق العاده در نظر گرفت؛ البته چیزی تا پیشرو بودن فاصله ندارد.

عملکرد فوق العاده‌ی کنسول اکس‌باکس وان اکس یک پیروزی بزرگ برای مایکروسافت در آمریکاست. قطعاً بهره بردن از لقب قوی‌ترین کنسول تاریخ بی‌تاثیر نبوده است؛ برای مثال، بازی‌بازان می‌توانند جدیدترین شاهکار راک‌استار (Rockstar) یعنی Red Dead Redemption 2 را در رزلوشن نیتیو ۴Kتجربه کنند. این موضوع برای دیگر بازی‌های ترد پارتی مولتی پلتفرم نیز صادق بوده و کنسول میان نسلی مایکروسافت بهترین مکان برای تجربه‌ی آن‌هاست.
حال سوال اصلی این است؛ آیا مایکروسافت می‌تواند لقب قوی‌ترین کنسول تاریخ را به اکس‌باکس اسکارلت انتقال دهد؟

نظر شما چیست؟