Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: بایوور: ماه آینده اخبار جدیدی از سری Dragon Age منتشر می‌شود.
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
بایوور: ماه آینده اخبار جدیدی از سری Dragon Age منتشر می‌شود.

نویسنده:علیرضا امیرسرداری

[تصویر:  dragon_age_inquisition2-250x136.jpg]

اخیرا شرکت بایوور (BioWare) که مشغول ساخت عنوان Anthem است، اعلام کرده که تا ماه آینده شاهد یک نسخه‌ی جدید از بازی Dragon Age خواهیم بود. حال باید منتظر بمانیم و ببینیم که آیا شاهد یک نسخه‌ی جدید خواهیم بود یا  یکی از نسخه‌های محبوب فرانچایز Dragon Age توسط بایوور بازسازی خواهد شد.
با این حال که شرکت بایوور در حال ساخت Anthem است اما همچنان اظهار دارد که ماه اینده شاهد عنوان جدیدی از سری جذاب Dragon Age خواهیم بود. در واقع این شرکت با عرضه این عنوان در ماه آینده به همگان اثبات می‌کند که فقط تمرکز خود را بر روی یک پروژه نگذاشته و می‌تواند همزمان بر روی چند پروژه کار کند.
همچنین در پستی که در همین ماه توسط کیسی هادسون (Casey Hudson) در وب‌سایت بایوور منتشر شده نیز به کارهایی که اخیرا توسط استودیو در دست انجام است اشاره شد.

هادسون در این پست اعلام کرد:
نقل‌قول:
درست است که تمام اخبار و تمرکز شرکت بر روی ساخت و توسعه عنوان Anthem است اما این تیم هنوز از وظایف خود نسبت به بازی‌بازان غافل نشده و برای جلب رضایت آنها به فکر تهیه یک پروژه‌‌ی جدید هستیم. علاوه بر ساخت Anthem ما تمرکز خود را بر روی فرانچایز‌هایی همچون Star Wars: The Old Republic و Dragon Age گذاشته‌ایم.

لازم به ذکر است که هادسون درباره سری Dragon Age به طور خاصی صحبت کرد و در ادامه افزود:
نقل‌قول:
به‌زودی شما خبر‌هایی درباره این فرانچایز محبوب خواهید شنید، زودتر از آنچه فکرش را بکنید. ما بر روی یک نسخه جدید از Dragon Age کار می‌کنیم. ماه آینده درباره‌ی این نسخه جدید بیشتر صحبت خواهیم کرد. Dragon Age یک از نقطه عطف برای شرکت بایوور بوده است. ما قصد داریم تا یاد و خاطره این میراث را همچنان زنده نگه داریم. در ماه آینده منتظر اخبار منتشر شده از این بازی باشید.

بایوور در ماه‌های گذشته نیز اعلام کرده بود که به صورت فعال بر روی این آی‌پی کار می‌کند. اما به نظر نمی‌رسد زمان آن رسیده باشد که شاهد عرضه یک عنوان مهم مانند نسخه جدیدی از فرانچایز Dragon Age باشیم.
به نظر می‌رسد که در آینده‌ای نه چندان دور و با پیش‌روی این موضوع، اخبار و اعلامیه‌های مربوط به این عنوان جدید به پایان خواهد رسید و کم‌رنگ‌تر خواهد شد. نظر دادن درباره این موضوع اکیدا اشتباه است، چرا که هم‌اکنون هیچ چیز مشخص نیست، پس بهتر است اگر در مورد این موضوع نظری دارید آن را برای خودتان نگه دارید و منتظر اقدامات بعدی شرکت بایوور باشید.
هادسون قبلا اعلام کرده بود که هفته آینده در مراسم The Game Awards شاهد حضور آن‌ها خواهیم بود، پس احتمال دارد در کنار تریلر جدیدی که از بازی Anthem منتشر می‌شود، شاهد اعلام رسمی شرکت بایوور برای عرضه نسخه جدیدی از Dragon Age باشیم. به هر حال شاید در ماه آینده شاهد یک Dragon Age جدید باشیم، پس خود را برای آن آماده کنید.