Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: گزارش: پروژه‌ی بعدی راک‌استدی در رابطه با مجموعه‌ای از ابرقهرمانان است.
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
گزارش: پروژه‌ی بعدی راک‌استدی در رابطه با مجموعه‌ای از ابرقهرمانان است.

نویسنده:آرین مرادی

[تصویر:  Superman-250x141.jpeg]

استودیوی راک‌استدی (Rocksteady) را می‌توان احیاکننده‌ی عناوین سوپرقهرمانی در بازی‌های رایانه‌ای دانست. استودویی که با انتشار بازی Batman Arkham Asylum توانست خونی تازه در رگ‌های بازی‌های کمیک‌بوکی به جریان بیندازد. پس از آن نیز شاهد دنباله‌ی بسیار عالی Batman Arkham City بودیم و سپس این استودیو اختتامیه‌ی شوالیه‌ی تاریکی را با بازی Batman Arkham Knight به بازی‌بازان ارائه داد. اکنون بحث‌های زیادی مبنی بر پروژه‌ی بعدی این استودیو صورت گرفته و به نظر می‌رسد اطلاعات جدیدی در این رابطه منتشر شده است.

چندی پیش شایعه‌هایی پخش شدند که خبر از پروژه‌ی بعدی استودیوی راک‌استدی می‌دادند. طبق این شایعه‌ها، بازی‌ بعدی این استودیو مربوط به سوپرمن بود (شما می‌توانید خبر مربوطه را در اینجامشاهده کنید). حال آقای جیسون شریر (Jason Schrier)، ویراستار مجله‌ی کوتاکو (Kotako)، در طی مصاحبه‌ای اطلاعاتی که در رابطه با پروژه‌ی بعدی استودیوی راک‌استدی می‌داند را به اشتراک گذاشته است:

نقل‌قول:
خب… الان همه جا پر از شایعه‌هایی در رابطه با بازی بعدی استودیوی راک‌استدی است. ۳ سال از بازی Batman Arkham Knight می‌گذرد و به نظر زمان مناسبی است که بازی بعدی این استودیو معرفی شود و البته مراسم TGA می‌تواند موقعیت بسیار خوبی باشد.
راک‌استدی جزو استودیوهایی محسوب می‌شود که شایعه در رابطه با آنان بسیار زیاد است، به طوری که هر هفته برای آنان یک شایعه درست می‌شود و هیچ کدام نیز صحت ندارند.
من مطالبی در رابطه با آخرین پروژه‌ی آنان شنیده‌ام. نمی‌خواهم همه چیز را لو بدهم ولی باید بگویم که شایعه‌هایی که تا به حال شنیده‌اید همه اشتباه هستند.
شایعه‌هایی در رابطه با سوپرمن و یا لیگ‌ عدالت وجود دارند که به نظر می‌رسد توانسته‌اند از دیگر شایعه‌ها قوی‌تر ظاهر شوند. این شایعه‌ها تنها زیاد تکرار شده‌اند و بازی‌بازان با خود می‌گویند: « خب این شایعه را زیاد شنیده‌ام، پس باید درست باشد.»
چیزی که می‌خواهم عنوان کنم این است: من نمی‌گویم که سوپرمن در بازی آنان وجود ندارد ولی چیزی که من شنیده‌ام آن است که این استودیو برروی یک بازی شامل مجموعه‌ای از قهرمانان کار می‌کند.

هر روز اخبار جدیدی در رابطه با پروژه‌ی در دست ساخت این استودیو منتشر می‌شود ولی هنوز نمی‌توان با اطمینان نظر داد که بازی جدید آنان مربوط به کدام قهرمان است. با توجه به صحبت‌های آقای شریر شایعه‌هایی که قبلا در رابطه با بازی Justice League منتشر شده بود اکنون باری دیگر قوت می‌گیرند (شما می‌توانید خبر مربوطه را در این نشانی مطالعه کنید).