Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: نسخه‌ی آلفای محدود Anthem هفته آینده در دسترس قرار خواهد گرفت.
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
نسخه‌ی آلفای محدود Anthem هفته آینده در دسترس قرار خواهد گرفت.

نویسنده:علیرضا امیرسرداری

[تصویر:  anthem-ed-e1534461591854.jpg]

اخیرا شرکت بایوور (Bioware) اعلام کرد که نسخه‌ی آلفای محدود عنوان Anthem برای برخی از کاربران خوش شانس پلی‌استیشن ۴، ایکس باکس وان و رایانه‌های شخصی هفته آینده در دسترس قرار خواهد گرفت.
شرکت الکترونیک آرتز (Electronic Arts) و بایوور طی اخباری اعلام کردند که نسخه‌ی آلفای محدود Anthem، هفته‌ی آینده و در تاریخی مشخص در دسترس برخی از کاربران کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و همچنین رایانه‌های شخصی، قرار خواهد گرفت.
بازیکنانی که علاقه‌مند به تجربه نسخه‌ی آلفای محدود این عنوان هستند، می‌توانند با وارد شدن به این وب‌سایت، ثبت‌نام خود را آغاز کنند. لازم به ذکر است که تضمینی در صورت ثبت‌نام وجود ندارد. ممکن است شما ثبت‌نام کنید ولی جزو افرادی که می‌توانند نسخه آلفا را تجربه کنند، نباشید.
شما می‌توانید نسخه‌ی آلفا را تنها روی یک پلتفرم تجربه کنید. هنگامی که با یک ایمیل ثبت‌نام می‌کنید اگر این شانس نصیب شما شود، تنها می‌توانید از میان سه پلتفرم موجود یعنی پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی فقط یکی از آنها را انتخاب کنید و پس از انتخاب، اطلاعاتی درباره چگونگی دریافت نسخه‌ی آلفا به ایمیل شما ارسال می‌شود.
شما می‌توانید از طریق شبکه‌های اجتماعی مانند یوتویوب و یا توییتر، اطلاعات، تصاویر و فیلم‌های مربوط به نسخه‌ی آلفای Anthem را مشاهده کنید. این یک فرصت مناسب برای آزمایش و بررسی Anthem است. هفته آینده متوجه خواهیم شد که آیا سرور‌های این بازی به خوبی کار می‌کنند؟ یا در سیستم matchmaking به خوبی عمل خواهد کرد؟
نسخه‌ی محدود به این معناست که تنها برخی از بازی‌بازان آن هم به صورت اتفاقی می‌توانند از این نسخه بهره ببرند و بقیه بازیکنان از آن محروم خواهند بود. به این دلیل نام آن نسخه محدود است.
عنوان Anthem در شهریور ماه (سپتامبر) وارد فاز الفا شد و در تاریخ ۳ اسفند ماه سال ۱۳۹۷ (۲۲ فوریه ۲۰۱۹) برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و همین‌طور رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. نسخه‌ی آلفای محدود این بازی نیز از تاریخ ۱۷ آذر ماه (۸ دسامبر) به مدت یک روز در دسترس کاربران خوش‌‍‌شانسی که به صورت اتفاقی انتخاب می‌شوند، قرار خواهد گرفت. همچنین می‌توانید جدیدترین تیزر منتشر شده از Anthem را از اینجا مشاهده کنید.