Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: رویداد زمستانی Monster Hunter World هم‌اکنون در دسترس است
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
رویداد زمستانی Monster Hunter World هم‌اکنون در دسترس است.

نویسنده:علیرضا امیرسرداری

[تصویر:  Monster-Hunter-World-Winter-Star-Fest-76...50x141.jpg]

بالاخره شرکت کپکام (Capcom) رویداد زمستانی Monster Hunter World را برای طرفداران این بازی جذاب منتشر کرد. در این رویداد شما علاوه بر ماموریت‌ها و معماهای تازه، لباس‌های جدیدی با مضمون سال نو دریافت می‌کنید. همچنین می‌توانید با برگزاری جشن در Celestial Pursuit از بودن در کنار دوستانتان لذت ببرید.
با فرا رسیدن ماه دسامبر میلادی، مسلما خبر‌های کریسمس و تعطیلات زمستانی آن نیز به گوش می‌رسد. اما برای طرفداران Monster Hunter World هر فصل به طور خاصی معنا می‌شود. حال با نزدیک شدن به سال نو میلادی رویداد زمستانی این عنوان نیز هم‌اکنون در دسترس تمامی کاربران برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و همین‌طور رایانه‌های شخصی قرار دارد.
این رویداد زمستانی یا بهتر است بگوییم جشنواره زمستانی که با نام Winter Star شناخته می‌شود، تا تاریخ ۲۶ آذر ماه (۱۷ دسامبر) قابل دریافت خواهد بود. شما با شرکت در این رویداد می‌توانید آیتم‌ها و سلاح‌های کمیابی را به دست بیاورید که از طریق انجام ماموریت‌های جدیدی که در این رویداد به بازی اضافه شدند، قابل دسترسی خواهد بود. همچنین می‌توانید از لباس‌های جدیدی که برای سال نو تدارک دیده شده استفاده کنید. این لباس‌های شامل حال شخصیت  Palico هم می‌شود. به علاوه می‌توانید از آتش‌بازی در دل شب و غذاهای متنوع سال نو لذت ببرید.
نکته مهم این رویداد اینجاست؛ تمام ماموریت‌ها و معماهای بازی از ابتدای انتشار تا کنون در دسترس بازی‌بازان قرار می‌گیرد. شما می‌توانید هر ماموریت یا معمایی که از ابتدا بازی تا به حال را از دست دادید، در Winter Star به پایان برسانید و جوایز نفیسی را دریافت کنید.
اگر هنوز اژدهای Kulve Taroth را ندیده‌اید یا از مبارزه کردن با آن لذت می‌برید، اکنون زمان مناسبی برای رویارویی با آن است و یا اگر می‌خواهید زره شخصیت دانته در سری محبوب Devil May Cry را بدست بیاورید؛ باید عجله کنید چون فرصت زیادی ندارید. اما برای کسانی که اکثر آیتم‌‌ها را دارند، Winter Star می‌تواند یک منبع خوب برای کسب درآمد بیشتر باشد.
در این رویداد قیمت آیتم‌ها معمولاً نصف میشود و دابل واوچر‌ها که برای گرفتن غذا استفاده می‌شوند نیز روزانه و با وارد شدن به بازی به شما تعلق می‌گیرند. علاوه بر این قیمت ترکیب آیتم‌ها توسط Elder Melder نیز کم می‌شود. رویداد زمستانی Monster Hunter World با نام Winter Star هم‌اکنون برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و همین‌طور رایانه‌های شخصی در دسترس است. شما می‌توانید در ادامه جدیدترین تریلر منتشر شده از این رویداد را مشاهده کنید.


دانلود ویدئو با کیفیت 480p | دانلود ویدئو با کیفیت 720p | دانلود ویدئو با کیفیت 1080p