Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: شایعه: نسخه‌ی دموی بازی Resident Evil 2 در ماه دسامبر منتشر می‌شود.
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
شایعه: نسخه‌ی دموی بازی Resident Evil 2 در ماه دسامبر منتشر می‌شود.

نویسنده:سعید حلاجیان

[تصویر:  Resident-Evil-2-remake-Capcom-660x330-250x125.jpg]

Resident Evil 2 در ماه ژانویه ۲۰۱۹ عرضه می‌شود و حال به تازگی یکی از کاربران توییتر مدعی شده است که کپکام قبل از انتشار بازی و در ماه دسامر نسخه‌ی دموی آن را عرضه خواهد کرد. 
اگرچه کپکام تا به حال در مورد نسخه‌ی دموی بازی Resident Evil 2 صحبتی نکرده است اما یکی از کاربران توییتر، به تازگی گزارش می‌دهد که کپکام ابتدا در ماه دسامبر تریلر جدیدی را از بازی Resident Evil 2 منتشر می‌کند سپس مدتی بعد و در اواسط ماه دسامبر، نسخه‌ی دموی این بازی را نیز عرضه خواهد کرد. وی برای اثبات حرف خود ویدئویی را نیز منتشر کرده است که شما می‌توانید ویدئوی مورد نظر را در قسمت پایین مشاهده کنید:
دانلود ویدئو با کیفیت 720p

اگرچه ویدئوی مورد نظر اجرای نسخه‌ی دمو را برروی کنسول پلی‌استیشن ۴ نمایش می‌دهد اما به نظر می‌رسد کنسول وی هک شده یا تغییر یافته باشد زیرا بازی‌هایی را به همراه دارد که جزو بازی‌های کنسول پلی استیشن ۴ نیستند.
در هر صورت اگر به خاطر داشته باشید، کپکام در رویداد E3 2018 نیز نسخه‌ی دموی بازی Resident Evil 2 را به نمایش گذاشت و حال بعید نیست که این شرکت نسخه‌دموی بازی را در دسترس بازی‌بازان نیز قرار دهد.
بازی Resident Evil 2 Remake در تاریخ جمعه پنجم بهمن ماه سال ۱۳۹۷ (بیست و پنجم ژانویه ۲۰۱۹ میلادی) برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و همچنین پلتفرم رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.