Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: اجرای زنده‌ی موسیقی بازی Devil May Cry 5 در مراسم TGA 2018
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
اجرای زنده‌ی موسیقی بازی Devil May Cry 5 در مراسمTGA 2018

نویسنده:سعید حلاجیان

[تصویر:  DevilMayCry5_KeyArt-740x416-250x141.jpg]

جف کیلی به تازگی در توییتر خود از حضور یک بازی محبوب دیگر در مراسم Game Awards 2018 خبر داد و آن چیزی نیست جز بازی محبوب و مورد انتظار Devil May Cry 5 که طی این مراسم، شاهد اجرای موسیقی و یا شاید نمایش زنده‌ای از این بازی خواهیم بود.


جف کیلی، تهیه کننده و مجری اصلی مراسم TGA، به تازگی با انتشار پستی در توییتر خود رسماً از حضور بازی Devil May Cry 5 در مراسم TGA 2018 خبر داد. مدتی پس از آن، کیسی ادواردز (Casey Edwards)، آهنگ‌ساز بازی نیز در توییتر خود این موضوع را تایید و به این نکته اشاره کرد که طی این رویداد به اجرای زنده‌ی موسیقی Devil Trigger خواهند پرداخت. موسیقی Devil Trigger یکی از موسیقی‌های اصلی بازی Devil May Cry 5 است که کپکام در کنار معرفی بازی در E3 2018، از آن رونمایی کرد و  تریلر مربوط به این موسیقی که هم اکنون در وب‌سایت یوتیوب نیز موجود است، یکی از پر بازدیدترین ویدئوهای این سایت به شمار می‌رود. پوستر مربوط به حضور بازی Devil May Cry 5 در مراسم TGA 2018 را می‌توانید در قسمت پایین مشاهده کنید:
[تصویر:  DtQp98WUcAAVx1p-768x768.jpg]

خبر اجرای موسیقی Devil Trigger باعث شده تا بسیاری از هواداران از این بابت هیجان زده شده و واکنش ها‌ی متفاوتی را در فضای مجازی نسبت به‌ این موضوع داشته‌ باشند. اما موضوعی که ما را کنجکاو کرده این است که آیا حضور بازی Devil May Cry 5 در TGA 2018، تنها به اجرای زنده‌ی موسیقی این بازی محدود می‌شود و یا اینکه تریلر جدیدی نیز از گیم‌پلی بازی نمایش داده خواهد شد. برای روشن شدن این موضوع باید تا جمعه‌ی این هفته و آغاز مراسم TGA 2018 منتظر بمانیم.

بازی Devil May Cry 5 در تاریخ ۱۷ اسفند ۱۳۹۷ (۸ مارس ۲۰۱۹) برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، اکس باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی در دسترس خواهد بود. شما می‌توانید سایر اخبار بازی را از اینجا مطالعه کنید. همچنین پیش‌نمایش بازی Devil May Cry 5 به قلم مصطفی زاهدی نیز از طریق وب‌سایت گیمفا قابل مشاهده است.