Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: تصویر هنری جدیدی از بازی Halo Infinite منتشر شد.
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
تصویر هنری جدیدی از بازی Halo Infinite منتشر شد.

نویسنده:مهرداد میرشاهی

[تصویر:  a4-8-halo-infinite-250x119.png]

در حالی که هنوز زمان زیادی تا عرضه بازی Halo Infinite باقی مانده است و اطلاعات چندانی از جدیدترین نسخه از سری بازی‌های حماسی و محبوب مایکروسافت در دست نیست، استودیوی بازیسازی ۳۴۳ ایندستریز (۳۴۳ Industries)، سازنده بازی نامبرده، تصویر هنری جدیدی از آن منتشر ساخته است.

این تصویر هنری جزئیات زیادی از این بازی فاش نمی‌کند. در این تصویر، آسمان آبی و حلقه‌ی Halo که در پشت یک کوه برفی قرار دارد، به نمایش گذاشته شده است. همانطور که پیشتر ذکر شد، این تصویر هنری حاوی اطلاعات خاصی نیست و تنها عطش طرفداران این مجموعه را بالا نگه می‌دارد. انتظار می‌رود که در ماه‌های پیشِ رو، شاهد انتشار اطلاعات و جزئیات بیشتری از این بازی مورد انتظار باشیم.

این تصویر بیشتر ما را یاد بازی Halo: Combat Evolved می‌اندازد. در این نسخه، پروتاگونیست همان مستر چیف (Master Chief) مشهور است که بازی‌بازان با آن خاطره زیادی دارند. اگرچه در نسخه قبلی این سری یعنی عنوان Halo 5: Guardians، شاهدِ شخصیت اصلیِ دیگری نیز بودیم که به مذاق برخی طرفداران خوش نیامد. به همین دلیل، سازنده‌ها تصمیم گرفته‌اند که در جدیدترین ماجراجویی‌های این سر، تمرکز خود را برروی مستر چیف معطوف سازند.

بازی Halo Infinite در جریان کنفرانس خبری مایکروسافت در رویداد E3 2018 معرفی شد. تریلر معرفی این بازی بیشتر برروی قدرت گرافیکی موتور بازیسازی جدید استودیوی ۳۴۳ ایندستریز تمرکز داشت و اطلاعات خاصی از زمان و مکانِ این نسخه از سری Halo را مشخص نمی‌کرد.

بازی Halo Infinite برای هر دو پلتفرم ایکس‌باکس و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. با توجه به این موضوع که نسل هشتم کنسول‌های بازی به پایان راه خود نزدیک می‌شوند و نهایتاً تا سال آینده شاهد معرفی نسل بعدی کنسول‌ها خواهیم بود، هنوز مشخص نیست که آیا بازی Halo Infinite برای کنسول ایکس‌باکس وان نیز عرضه خواهد شد یا خیر. باید دید که مایکروسافت در این باره چه تصمیمی خواهد گرفت و آیا بازی Halo Infinite یک عنوان میان‌نسلی خواهد بود یا خیر. تصویر هنری مورد بحث را از زیر می‌توانید مشاهده کنید:
[تصویر:  19-Halo-Infinite-Concept-Art-670x377.jpeg]