Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: تاریخ عرضه‌ی عنوان Firewatch برای نینتندو سوئیچ مشخص شد.
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
تاریخ عرضه‌ی عنوان Firewatch برای نینتندو سوئیچ مشخص شد.

نویسنده:احسان دهشیری

[تصویر:  DaBLlnnXcAAAUqL-1-ds1-670x344-constrain-250x128.jpg]

اگر از طرفداران و دارندگان کنسول‌های شرکت بزرگ نینتندو هستید؛ پس تحت هیچ شرایطی این خبر را از دست ندهید. امروز استودیوی کمپو سانتو (Campo Santo) از انتشار بازی محبوب Firewatch برای کنسول‌های نینتندو سوئیچ خبر داد. این عنوان مدتی است برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ و اکس‌باکس وان منتشر شده و حال نوبت دارندگان پلتفرم نینتندو سوئیچ رسیده است. این بازی‌بازان بالاخره می‌توانند این عنوان جذاب و هیجان‌انگیز را در چند هفته‌ی دیگر تجربه کنند. استودیوی کمپو سانتو این عنوان را یکی از بازی‌های مستقل منحصر به فرد در این چند سال اخیر اعلام کرد.

طبق گزارشات استودیوی سازنده در صفحه‌ی اجتماعی توییتر، بازی Firewatch قرار است تا در تاریخ ۲۶ آذر ۱۳۹۷ (۱۷ دسامبر ۲۰۱۸ میلادی) برروی پلتفرم نینتندو سوئیچ در دسترس قرار گیرد. همان‌طور که می‌دانید این استودیو چند وقت پیش از تایید روند ساخت این بازی حکایت کرد. برای مشاهده‌ی توییت این استودیو به قسمت پایین این متن مراجعه کنید.

بنا بر اطلاعات منتشر شده از سوی توسعه‌دهندگان عنوان Firewatch، این بازی قرار است تا در کشور‌های آمریکا، استرالیا، ژاپن و هم‌چنین قاره‌ی اروپا از طریق فروشگاه اینترنتی نینتندو سوئیچ در دسترس قرار گیرد. این به گونه‌ است که بیشتر بازی‌بازان توانایی دریافت جدیدترین بازی مستقل استودیوی کمپو سانتو را خواهند داشت.

علاوه بر بازی Firewatch، سال ۲۰۱۸ میلادی برای استودیوی کمپو سانتو سالی پر کار و پر مشغله‌ای به حساب می‌آید. چرا که این استودیو علاوه بر بهبود بازی بعدی خود، روی عنوان Valley of God نیز اقدامات زیادی را انجام داد که البته این عنوان توسط شرکت والو (Valve) نیز خریداری شده بود. به نظر می‌رسد این اقدام شرکت والو، تبلیغی برای علامت تجاری این شرکت به حساب آید.

بازی محبوب Firwatch، در حال حاضر برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان، سیستم عامل لینوکس، پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی و هم‌چنین محصولات مک شرکت اپل در دسترس قرار دارد. دارندگان کنسول نینتندو سوئیچ نیز می‌توانند این عنوان جذاب را در ماه آینده تجربه کنند. برای دریافت اطلاعات بیشتر مبنی بر انتشار این بازی، با وب‌سایت گیمفا همراه باشید.

نقل‌قول:
بازی Firewatch بنا است تا در تاریخ ۲۶ آذر ۱۳۹۷ (۱۷ دسامبر ۲۰۱۸ میلادی) برای کنسول‌های نینتندو سوئیچ عرضه شود. ما این بازی را در کشور‌های آمریکا، استرالیا، ژاپن و هم‌چنین کشور‌های اروپایی در دسترس قرار خواهیم داد. پس اگر از طرفداران این عنوان هستید، در تاریخ ذکر شده، بازی Firewatch را از طریق فروشگاه اینترنتی نینتندو دریافت و تجربه کنید.
استودیوی کمپو سانتو
۱۰ آذر ۱۳۹۷ (۱ دسامبر ۲۰۱۸ میلادی)