Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: نینتندو علامت‌های تجاری «The Last Story» و «Wii» را به ثبت رساند.
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
نینتندو علامت‌های تجاری «The Last Story» و «Wii» را به ثبت رساند.

نویسنده:مهرداد میرشاهی

[تصویر:  28-The-last-story-nintendo-ds1-670x419-c...50x156.jpg]

بر اساس گزارش‌های جدید، شرکت نینتندو Co. Ltd (که بازوی نینتندو در ژاپن محسوب می‌شود)، درخواست ثبت علامت‌های تجاریِ « The Last Story»، «Wii» و «Fossil Fighters» را داده است. در این گزارش آمده که همه نام‌های ذکر شده، علامت‌های تجاری جدید هستند و هیچ تمدید یا تجدید نظری در کار نبوده است.

در توضیحات علامت تجاری «Wii» آمده است که این نام مربوط به «ماشین بازی ویدئویی»، «کنترلر ماشین بازی»، «برنامه بازی ویدئویی»، «برنامه قابل دانلود بازی ویدئویی» و «برنامه‌ی تلفن‌های هوشمند» است.

اما مهم‌ترین و جذاب‌ترین اطلاعات مربوط به دو علامت تجاری The Last Story و Fossil Fighters است. برای آن دسته از افرادی که اطلاعات چندانی درباره این دو عنوان ندارند باید بگوئیم که Fossil Fighters در اصل یکی از نسخه‌های فرعی سری Pokemon در سبک نقش‌آفرینی است که برای دو کنسول نینتندو DS و ۳DS عرضه شد. این سری عملکرد جالبی نداشت و نینتندو نیز از سال ۲۰۱۴ میلادی و پس از انتشار دومین بازیِ آن، تصمیم به کنار گذاشتن آن گرفت.

با این حال، The Last Story نام بازیِ نقش‌آفرینیِ ژاپنی‌ای است که در سال ۲۰۱۲ میلادی برای کنسول Wii عرضه شد. این بازی توسط دو استودیوی میست‌واکر (Mistwalker) و اِی‌کیو اینتراکتیو (AQ Interactive) توسعه یافت و شرکت نینتندو نیز ناشر آن بود. البته عرضه این بازی در بازار آمریکای شمالی با همکاری ایکس‌سید گیمز (Xseed Games) صورت گرفت. نویسندگی و کارگردانی این بازی بر عهده خالق سری محبوب Final Fantasy یعنی آقای هیرونوبو ساکاگوچی (Hironobu Sakaguchi) بوده است. این در حالی است که این بازی برخلاف نقدهای مثبتی که دریافت کرد، هیچگاه ادامه نیافت. تصمیم نینتندو برای توجه دوباره به این بازی، حتی اگر پای یک نسخه بازسازی شده یا HD در میان باشد، باز هم جذاب است.

ثبت این علامت‌های تجاری جز حدس و گمان، هیچ اطلاعات خاصی را برای ما روشن نمی‌کند. اما محتمل‌ترین گزینه، ساخت بازی The Last Story 2 است که شاید تا مدتی دیگر، رسماً معرفی شود. باید دید که نینتندو برای طرفداران خود چه برنامه‌هایی در سر دارد.