Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: سری جدید مسابقات بازی Hearthstone امروز آغاز می‌شود.
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
سری جدید مسابقات بازی Hearthstone امروز آغاز می‌شود.

نویسنده:آرین مرادی

[تصویر:  HearthStone_logo_2016.png]

بالاخره امروز فصل جدید مسابقات بازی کارتی محبوب شرکت بلیزارد (Blizzard) یعنی Hearthstone شروع می‌شود و در این بین کارت Frostwolf نیز به بازی بازمی‌گردد.
در طی این مسابقات، شما با ۵ برد در قسمت Wild Ranked می‌توانید کارت Frostwolf که از سری بازی‌های World of Warcraft الهام گرفته است را به مجموعه‌ی کارت‌های خود اضافه کنید. مشکلی که وجود دارد آن است که شما این کارت را بلافاصاله دریافت نمی‌کنید، بلکه در انتهای این مسابقات در قالب یک جایزه به شما اهدا می‌شود. علاوه بر این کارت، ممکن است به شما Arcane Dust و کارت‌ها طلایی نیز به عنوان پاداش به شما داده شود. البته تمام این موارد به رتبه‌ی شما (Rank) بستگی دارد.
برای کسانی که آشنایی با این مسابقات ندارند، باید اعلام کنیم که در مسابقات رتبه‌ای (Ranked Play) شما با بدست آوردن یک رتبه‌ی مشخص، فصل بعد را از ادامه‌ی همان رتبه شروع خواهید کرد.

به نظر می‌رسد که شرکت بلیزارد در چند روز اخیر بسیار در تلاش برای به دست آوردن دل هواداران خود به طرق مختلف است. پس از نارضایتی‌های اعلام شده بابت نسخه‌ی موبایل بازی Diablo، این استودیو اعلام کرد در حال کار برروی چندین پروژه از سری Diablo است (شما می‌توانید خبر مربوطه را در این نشانی مطالعه کنید).