Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: تریلر های جدیدی از گیم‌پلی بازی Anthem منتشر شد.
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
تریلر های جدیدی از گیم‌پلی بازی Anthem منتشر شد.

نویسنده:سعید حلاجیان

[تصویر:  anthem-featured-250x128.png]

آلفای محدود بازی Anthem، هفته‌ی آینده در دسترس بازی‌بازان قرار خواهد گرفت و حال به تازگی، استودیوی بایوور تریلرهای جدیدی از این بازی منتشر کرده است که به نمایش گیم‌پلی نسخه‌ی آلفا اختصاص دارند.

استودیوی بایوور به تازگی طی برنامه‌ای به استریم‌ زنده‌ی بازی Anthem پرداخت و طی این برنامه، شاهد نمایش گیم‌پلی نسخه‌ی آلفای بازی بوده‌ایم که هفته‌ی آینده در دسترس بازی‌بازان قرار خواهد گرفت. در تریلرهای پیش رو، نگاهی خواهیم داشت به پایگاه اصلی بازی یا همان Fort Tarsis، دیالوگ‌ها، میان پرده‌ها و همچنین در رابطه با تصمیماتی که بازی‌بازان قادر هستند تا در بخش داستانی بازی اتخاذ کنند، اطلاعات بیشتری به دست می‌آوریم. در واقع تصمیماتی که شما در قالب ماموریت‌های داستانی در دنیای Anthem اتخاذ می‌کنید، بر روی آن مرحله‌ی خاص تاثیر گذار نیست زیرا هر بازی‌باز تصمیمات متفاوتی می‌گیرد و تعامل تمام این تصمیمات با یکدیگر در دنیای Anthem دشوار و غیر ممکن است. اما در عوض تمام تصمیماتی که بازی‌بازان در پایگاه اصلی بازی یا همان Fort Tarsis اتخاذ می‌کنند، قطعا بر روند داستانی بازی تاثیر گذار خواهند بود.

در جریان این استریم شاهد افت فریم‌ و مشکلاتی در بازی بودیم اما با توجه‌ به اینکه بازی در فاز آلفا قرار دارد، این مشکلات طبیعی به نظر می‌رسند. بازی‌بازان قادر هستند تا به گروه‌های مختلفی در بازی کمک کنند (از قبیل  Freelancers ،Arcanists و Sentinels) و بر اساس گروهی که به آن ها کمک کرده و برای آن‌ها ماموریت‌هایی انجام می‌دهید، جوایز ارزشمند متفاوتی را در بازی به دست خواهید آورد.

همچنین پایگاه اصلی بازی با گذشت زمان دچار تغییراتی می‌شود که البته استودیوی بایوور فعلا آماده نیست تا اطلاعات بیشتری در این زمینه به اشتراک بگذارد. در نهایت نیز نگاهی خواهیم داشت به نقشه‌ی بازی که می‌توانید آن را در قسمت پایین مشاهده کنید:
[تصویر:  AnthemMapMenu-768x432.jpg]

شما می‌توانید تریلرهای منتشر شده از گیم‌پلی بازی Anthem را در قسمت پایین دانلود کنید:




بازی Anthem در تاریخ جمعه ۳ اسفند ماه ۱۳۹۷ (۲۲ فوریه ۲۰۱۹ میلادی) برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.