Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: ثبت اسم تجاری Parasite Eve در اروپا توسط اسکوئر انیکس
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
ثبت اسم تجاری Parasite Eve در اروپا توسط اسکوئر انیکس

نویسنده:مهیار امیدی

[تصویر:  Square-Enix-Logo-740x416-250x141.jpg]

طبق جدیدترین اخبار دنیای بازیهای ویدئویی، به تازگی ثبت اسم تجاری بازی Parasite Eve در اروپا توسط شرکت اسکوئر انیکس صورت گرفته و هنوز مشخص نیست که نسخهای جدید با محوریت این سری بازی، منتشر خواهد شد یا خیر؟

بازی Parasite Eve در دسته عناوین نقشآفرینی قرار میگیرد و برای اولین بار در سال ۱۹۹۸ توسط شرکت اسکوئر انیکس (Square Enix) به طور رسمی معرفی و منتشر شد. اولین نسخه از بازی، توانست به موفقیتهای زیادی دست یابد و از بزرگترین نقاط مثبت آن میتوان به مبارزات هیجان انگیز نقش آفرینی، صحنه‌های سینمایی مفهومی و جذاب و جزئیات بالای محیط و شهر اصلی بازی اشاره کرد که این نسخه در شهر نیوورک جریان داشت. با توجه به استقبال کاربران از این بازی، سازندگان تصمیم گرفتند که کار ساخت نسخه‌ی دوم بازی را آغاز کنند. به همین شکل، علاقه‌مندان توانستند در سال ۲۰۰۰ شاهد انتشار نسخه‌ای جدید از این عنوان باشد. نسخه‌ی دوم بازی Parasite Eve توانست تا حد زیادی به ویژگی‌ها و المان‌های حالت ترس و بقا نزدیک شود و این در حالی بود که نسخه‌ی اول، تنها کمی به این سبک پرداخته بود. این بازی نیز با استقبال پرشور هواداران مواجه شد.

در نهایت، نسخه‌ی سوم که آخرین نسخه‌ی این سری بازی محسوب می‌شود، در سال ۲۰۱۰ برای کنسول PSP عرضه شد اما تغییرات زیادی را متحمل شده بود. برای مثال این بازی به یک شوتر سوم شخص اکشن تبدیل شده بود و آثاری از بازی‌های نقش آفرینی درون آن دیده نمی‌شد. همچنین داستانی اصلی بازی مانند نسخه‌ی اول و دوم که به هم مرتبط بودند و یکدیگر را کامل می‌کردند، کاملا جداگانه و جدید ساخته شده بود.

حال به تازگی، در بانک اطلاعاتی WIPO در اروپا، نام تجاری این بازی توسط شرکت اسکوئر انیکس ثبت شده و به نظر می‌رسد که در آینده، قرار است عنوانی جدید با محوریت این سری، به دست کاربران رسد. البته هنوز هیچ چیز به طور دقیق و رسمی مشخص نیست و برای کسب اطلاعات بیشتر، باید تا آینده منتظر بمانیم.

امکان دارد که نسخه‌ی جدید بازی Parasite Eve برای سیستم عامل‌های اندروید و IOS نیز عرضه شود زیرا تا قبل از این، شاهد اعمال این موضوع از سوی اسکوئر انیکس بودیم. از سویی دیگر، از آن جایی که تا قبل از این دو مجموعه‌ی خاطرانگیز جدید Crash Bandicoot و Spyro در قالب نسخه‌هایی بازسازی شده به دست کاربران رسیدند، احتمال دارد که سه گانه‌ی قدیمی Parasite Eve نیز به همین شکل در دسترس علاقه مندان قرار گیرد.