Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: جزئیات بسیاری از ابزار‌های موجود در The Division 2 منتشر شد.
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
جزئیات بسیاری از ابزار‌های موجود در The Division 2 منتشر شد.

نویسنده:حسن شکیبایی

[تصویر:  the_division_2_reveal_header_1-600x400-250x167.jpg]

در جدیدترین اطلاعات منتشر شده از The Division 2، استودیو‌ی یوبی‌سافت مسیو (Ubisoft Massive) جزئیات بسیاری از برخی ابزارهایی که شاهد حضور آن‌ها در The Division 2 خواهیم بود، در دسترس طرفداران قرار داده است. برخی از این ابزارها برای طرفداران نسخه‌ی اول بسیار آشنا به نظر می‌رسند. با این حال به لطف دسته‌بندی‌های موجود، هر یک از این ابزارها برای شرایط خاصی کاربرد خواهند داشت.

می‌توانید در قسمت زیر به مطالعه جزئیات کامل هر بخش بپردازید.

Chem Launcher

این ابزار به مانند یک نارنجک پرتابی است که می‌توان با استفاده از آن مواد شیمیایی به سمت رقیبان شلیک کرد و خسارت‌ها بسیار سنگینی را به بار آورد. در زمان استفاده از این سلاح‌ها، بازی‌بازان می‌توانند از میان چهار زیر مجموعه این بخش، ابزار مورد نظر خود را انتخاب کنند. چهار بخش یاد شده به شرح زیر هستند.
  • Firestarter: این ابزار قادر است تا با پرتاب نارنجک‌هایی گازی و قابل اشتعال که تقریبا غیر قابل دیدن هستند، دشمنان را با آتش بکشند. این ابر گازی می‌تواند با هر جرقه به شعله‌ای مرگ‌آور تبدیل شود. در صورت استفاده از چندین نارنجک گازی در یک محیط، خسارت‌های بسیاری به رقیبان وارد می‌شود.

  • Riot Foam: این مهارت نارنجکی به سمت دشمنان پرتاب می‌کند که به صورت حباب‌هایی هستند و به طور مرتب گسترش می‌یابند. این دقیقا همان مهارتی است که اعضای جناح True Sons در E3 2018 استفاده کردند. این حباب‌ها چسبناک و سنگین هستند و به طور پیوسته بزرگ‌تر می‌شوند. هر فردی که با حباب‌ها برخورد داشته باشد، برای مدتی قادر به حرکت نخواهد بود. پس از سفت شدن حباب‌ها، امکان نابود کردن آن‌ها وجود دارد.

  • Oxidizer: این مهارت یک ابر شیمیایی که حاویی موادی اکسیدکننده است را به سوی دشمنان پرتاب می‌کند. اثرات به جا مانده از این ابر شیمیایی برای مدت طولانی‌تری باقی خواهند ماند و باعث اکسایش سلاح‌ و زره حریفان می‌شود.

  • Reinforcer: این مهارت حاویی پودری است که با پرتاب آن ابری برای تعمیر زره‌ها شکل می‌گیرد. اگر این پودر به شما و یا دوستانتان برخورد کند، بخشی از زره شما را ترمیم می‌کند. پودرهایی که به زمین چسبیده می‌شوند، به مرور زمان باعث ترمیم زره‌ها خواهند شد. شما این توانایی را دارید که در مدت کوتاهی نوار سلامت دوستان خود را بازیابی کنید و یا حتی خود را نجات دهید.
Drone

درون‌ها در بخش‌های مختلف بازی شما را همراهی خواهند کرد. بسته به نوع درون، تا زمان ارسال دستور، آن‌ها به صورت غیرفعال باقی خواهند ماند. همچنین می‌توانند به صورت خودکار دشمنان و در بعضی موارد خاص، دوستان را هدف قرار دهند. در The Division 2 پنج دسته‌ی مختلف از درون‌ها حضور دارند.
  • Striker: همان‌طور که از نام آن پیداست، این درون در دسته‌ی درون‌های مهاجم قرار می‌گیرد. این درون با هدف حمله به دشمن، خسارت بسیاری را تا زمان نابودی به آن‌ها وارد خواهد کرد. شما می‌توانید با در دست گرفتن کنترل درون، از راه دور نسبت به از بین بردن هدفی خاص اقدام کنید.

  • Defender: این دورن در دسته‌ی درون‌های مدافع قرار می‌گیرد که هدف آن‌ محافظت از مالک خود خواهد بود. این درون می‌تواند با ایجاد یک سد نامرئی، گلوله‌ها را منحرف کند. با این حال هر گلوله مقدار قابل توجهی از باطری را مصرف می‌کند، همچنین این درون در معرض دید دشمنان قرار می‌گیرد که این موضوع می‌تواند باعث نابودی آن شود. با این حال می‌توانید از آن برای محافظت از آیتم‌ها و دوستان خود استفاده کنید.

  • Tactician: این درون با هدف به دست آوردن اطلاعات ساخته شده است. شما می‌توانید با ارسال آن به منطقه‌ی مورد نظر نسبت به شناسایی دشمنان و آیتم‌های آن‌ها اقدام کنید. همچنین در حین مبارزه هم اطلاعات مختلفی در مورد موقعیت و وضعیت دشمنان در اختیار شما و دوستانتان قرار می‌دهد. این دورن وسیله‌های خاص برای تیراندازانی با مهارت بالا به حساب می‌آید.

  • Bombardier: این درون می‌تواند منطقه‌ی وسیعی را بمباران کند. Bombardier به منطقه‌ای که توسط بازی‌باز مشخص شده پرواز می‌کند و با پرتال مواد منفجره، خسارات بسیاری وارد می‌سازد.

  • Fixer: این درون مدافع وظیفه‌ی تعمیر زره را برعهده خواهد داشت. شما می‌توانید با نگه‌داشتن این درون در کنار خود، به تعمیر زره آسیب‌دیده بپردازید و یا با ارسال دستور آن را به کمک یکی از دوستان خود بفرستید.
Hive

 این سلاح‌ها یک گروه از پیشرفته‌ترین درون‌ها در مقایسی کوچک هستند که خسارات بسیاری به بخش‌های مختلف تیم دشمن وارد می‌کنند. شما می‌توانید با پرتاب یا جاسازی Hive، دشمنان خود را غافلگیر کنید. بیشتر درون‌های این دسته برای استفاده دفاعی کاربرد دارند اما همچنین امکان استفاده از برخی از آن‌ها برای کاری‌های تهاجمی وجود دارد. درون‌های حاضر در این دسته به شرح زیر هستند.
  • Stinger: این درون‌ها با هجوم به گروهی از دشمنان، خسارتی به آن‌ها وارد کرده و بخش‌های ضعیف را هدف قرار می‌دهد.

  • Restorer: زمانی که این درون قسمتی آسیب‌دیده از زره دوستان را تشخیص می‌دهد، با حرکت به سوی هدف مورد نظر نسبت به تعمیر بخش آسیب دیده اقدام می‌کند.

  • Booster: این مهارت درونی در اختیار شما و یا دوستانتان قرار می‌دهد که باعث افزایش برتری شما در مبارزه خواهد شد. این درون بهبود‌هایی در کنترل اسلحه، حرکت و دیگر حرکت‌های فیزیکی بازی‌باز ایجاد می‌کند.

  • Reviver: زمان استفاده از این مهارت، درون مورد نظر می‌تواند در محدود‌ی تعیین شده نسبت به احیای تیم شما بپردازد. اگر هر یک از دوستان شما در محدوده‌ی تعیین شده باشند، می‌توانید با ارسال دستور به درون، دوست خود را احیا کنید. همچنین می‌توانید با فشردن دکمه‌ی مورد نظر، درون را شارژ کنید. با نگه داشتن بیشتر دکمه، نوار سلامت و زره بیشتری در اختیار تیم قرار می‌گیرد.
Seeker Mine

در نسخه‌ی اول هم شاهد حضور این قابلیت بودیم. این مهارت یک وسیله‌ی کروی شکل با کنترل خودکار در اختیار شما قرار می‌دهد. این وسیله در موارد مختلفی کاربرد دارد و می‌تواند در هر دو بخش دفاع و حمله کارآمد باشد. شما می‌توانید با انداختن و یا پرتاب این وسایل، نسبت به فعال‌سازی آن‌ها اقدام کنید. هر زیر مجموعه از Seeker Mine، محتوای جدیدی در اختیار بازی‌بازان The Division 2 قرار می‌دهد.
  • Explosive: این مین کلاسیک با دستور بازی‌باز به تعقیب دشمن خواهد پرداخت و خسارت سنگینی به او وارد می‌کند. با این حال بازی‌بازان می‌توانند با استفاده از مهارت خود، مدت کوتاهی قبل از انفجار آن را نابود کنند.

  • Airburst: این مین می‌تواند با حرکت به سوی موقعیت تعیین شده توسط بازی‌باز، خسارات سنگینی را در هوا و مجاورت قسمت بالایی دشمنان وارد کند.

  • Mender: به مانند Reinforcer در بخش Chem Launcher، این مین می‌تواند با ایجاد ابری شیمیایی، نسبت به تعمیر زره شما و یا دوستانتان اقدام کند. اگر شما هدف خاصی را تعیین نکنید، این مین به طور خودکار به سمت آن دسته از دوستان که زره بیشتری از دست داده‌اند، حرکت می‌کند.

  • Cluster: این مین شامل چندین مین کوچک‌تر در یک بسته است که با پرتاب آن، هر یک از این مین‌ها هدفی را انتخاب کرده و خساراتی به او وارد می‌کند. با این حال از بین بردن و دوری از این مین‌ها بسیار آسان‌تر از دیگر مین‌های حاضر در این دسته است.
Turret

پیشتر در نسخه‌ی اورجینال The Division شاهد حضور این بخش بوده‌ایم. این مهارت به صورت تیربار‌هایی کوچک هستند که به صورت خودکار دشمنان را هدف قرار می‌دهند. بازی‌بازان می‌توانند از میان چهار زیر مجموعه این بخش، ابزار مورد نظر خود را انتخاب کنند.
  • Assault: به مانند Striker در بخش Drone، این مهارت برای استفاده در موقعیت‌های دفاعی طراحی شده است. Assault با برخورداری از یک اسلحه‌ی اتوماتیک با دامنه‌ی ۳۶۰ درجه، زمانی که شما درگیر نبرد با رقیبان هستید، دشمنان در محدوده‌ی تعیین شده را هدف قرار می‌دهد. همچنین می‌توانید به صورت دستی به آن فرمان‌هایی ارسال کنید.

  • Incinerator: این مهارت به شما اجازه می‌دهد تا تعداد بسیاری از دشمنان را به آتش بکشید.

  • Artillery: این مهارت بمب‌های مختلفی در اختیار شما قرار می‌دهد که می‌توانید با تعیین موقعیت مورد نظر، نسبت به بمباران آن اقدام کنید.

  • Sniper: همان‌طور که از نام آن پیداست، این مهارت دارای بردی وسیع است که دشمنانی با فاصله‌ی زیاد را هدف قرار می‌دهد.
بازی Tom Clancy’s The Division 2 در تاریخ جمعه ۲۴ اسفند ماه ۱۳۹۷ (۱۵ مارس ۲۰۱۹ میلادی) برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. می‌توانید برای پیگیری سایر اخبار بازی به این آدرس مراجعه کنید.