Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: تصاویر جدید بازی Anthem فوق‌العاده به نظر می‌رسند.
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
تصاویر جدید بازی Anthem فوق‌العاده به نظر می‌رسند.

نویسنده:آرین مرادی

[تصویر:  anthem-featured-250x128.png]

امروز تصاویر جدیدی از بازی مورد انتظار استودیو بایوویر (BioWare) منتشر شدند که با بررسی آنان می‌توان متوجه شد که گرافیک بازی نسبت به نمایشی که در مراسم E3 سال ۲۰۱۸ دیدیم، پیشرفت داشته است.

استودیوی بایوویر در چند روز اخیر اطلاعات زیادی در رابطه با جدیدترین پروژه‌ی در دست ساختش منتشر کرده است. برای مثال، نسخه‌ی آلفای این بازی از ۱۷ آذر شروع می‌شود و بازی‌بازان می‌توانند به تجربه‌ی این عنوان بپردازند (شما می‌توانید خبر مربوطه را در این نشانی مشاهده کنید). همچنین خبردار شدیم که تریلر جدیدی از این بازی نیز در مراسم TGA 2018 نمایش داده می‌شود و شما می‌توانید این خبر را در اینجا مطالعه کنید. اکنون این استودیو چندین تصویر جدید از بازی Anthem منتشر کرده است که با بررسی آنان متوجه پیشرفت گرافیکی این بازی نسبت به مراسم E3 سال ۲۰۱۸ می‌شویم. شما می‌توانید این تصاویر را در قسمت زیر مشاهده کنید.



[تصویر:  anthem-interceptor-screenshot.jpg]

[تصویر:  anthem-environment-screenshot-768x480.jpg]

دو تصویر بالا، محیط بازی و طراحی زره‌ها را نشان می‌دهد که تا حدودی یادآورد آخرین پروژه‌ی استودیوی بانجی (Bungie) یعنی Destiny 2 است. در قسمت زیر می‌توانید تصویری را مشاهده کنید که بین گرافیک بازی در حال حاضر و مراسم E3 سال ۲۰۱۸ مقایسه‌ای انجام داده است.

[تصویر:  anthem-e3-build-comparison.png]

عنوان Anthem در شهریور ماه (سپتامبر) وارد فاز الفا شد و در تاریخ ۳ اسفند ماه سال ۱۳۹۷ (۲۲ فوریه ۲۰۱۹) برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و همین‌طور رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. نسخه‌ی آلفای محدود این بازی نیز از تاریخ ۱۷ آذر ماه (۸ دسامبر) به مدت یک روز در دسترس کاربران خوش‌‍‌شانسی که به صورت اتفاقی انتخاب می‌شوند، قرار خواهد گرفت. همچنین می‌توانید جدیدترین تیزر منتشر شده از Anthem را از اینجا مشاهده کنید.