Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: آماری جدید از عملکردهای کاربران در بازی Shadow of The Tomb Raider
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
آماری جدید از عملکردهای کاربران در بازیShadow of The Tomb Raider

نویسنده:مهیار امیدی

[تصویر:  Shadow-of-the-Tomb-Raider-0-250x141.jpg]

به تازگی آماری جدید از عملکردهای کاربران در بازی Shadow of The Tomb Raider منتشر شده که اطلاعاتی جالبی را به ما ارائه می‌دهد.

تقریبا سه ماه پیش بازی Shadow of The Tomb Raider به طور رسمی توسط استودیو ایداس مانتریال (Eidos Montreal) و شرکت اسکوئر انیکس (Square Enix) منتشر شد اما نتوانست آن طور که باید و شاید، نظر کاربران را به خود جلب کند و به نمرات فوق العاده‌ای دست یابد. در واقع این بازی عملکردی متوسط را از خود نشان داد و شاید برای برخی از علاقه‌مندان به آن، هنوز هم یک اثر فوق العاده باشد! از سویی دیگر، افرادی که معتقد هستند که بازی Shadow of The Tomb Raider یک اثر شکست خورده محسوب می‌شود، به نکاتی مانند گیم‌پلی سطحی و تکراری بازی و سیستم مخفی‌کاری قدیمی و بی‌هیجان بازی اشاره دارند.

به هرحال به نظر می‌رسد که تا حالا کاربران زیادی این عنوان را تجربه کرده‌اند و آمار و جزئیات جدید و جالبی را از خود به جای گذاشته‌اند. این اطلاعات توسط تیم سازنده‌ در صفحه رسمی توییتر بازی منتشر شده و اطلاعاتی جالب را به ما نشان می‌دهد. برای مثال همان‌طور که اطلاع دارید مقبره‌های زیادی در بازی وجود دارد که می‌توانید با کشف آن‌ها، به اسرار، گنیجنه‌ها و امتیازات جدیدی دسترسی پیدا کنید. حال تمامی کاربران از زمان انتشار بازی تا حالا، بیشتر از ۶٫۵ میلیون مقبره در دنیای بازی کشف کرده‌اند که رقم جالبی محسوب می‌شود. همچنین از آن جایی که تله‌ها نقش مهمی را در گیم‌پلی بازی و نابود کردن دشمنان ایفا می‌کنند، بیشتر از ۳۰ میلیون تله توسط بازی‌بازان در محیط قرار داده شده است. از سویی دیگر، تقریبا ۱٫۵ میلیون حیوان لاما توسط کاربران رام شده است.

تصاوری از آمار و علمکردهای کاربران در بازی Shadow of The Tomb Raider:

[تصویر:  DtHFX6IUwAAEE8a-200x100.jpg]                    [تصویر:  DtHFX6JVsAABRpZ-200x100.jpg]

در ادامه سازندگان بازی از این آمارهای جالب و میزان اهمیت کاربران به بازی، از آن‌ها تشکر کرده و قصد دارند محتویات جدیدی را در راستای حمایت از بازی‌بازان به طور رایگان به آن‌ها ارائه دهند. یکی از این محتویات، اسلحه‌ای جدید با نام Bishop 600 است که در تاریخ ۱۷ دی ماه سال ۱۳۹۷ (۷ ژانویه سال ۲۰۱۸) به طور رایگان در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. برای مشاهده‌ی این اسلحه در بازی، باید به اینترنت متصل باشید. تصویری از این اسلحه:

[تصویر:  DtHFX6IU4AAyL9s-200x100.jpg]

از دیگر اخبار جدید این بازی، می‌توان به انتشار این اثر برای پلتفرم‌های مک و لینوکس در سال آینده‌ی میلادی اشاره کرد که البته هنوز تاریخ انتشار دقیق آن مشخص نیست. جزئیات این خبر دراینجا قابل مشاهده است. از سویی دیگر مدتی قبل بسته‌ الحاقی جدید بازی با نام The Forge معرفی شد که قرار است چالش‌ها ، اسلحه‌ها و پوشش‌های جدیدی را با خود همراه داشته باشد که جزئیات آن را می‌توانید در اینجا مطالعه کنید. اگر قصد دارید این بازی را برای کنسول نسل هشتمی خود خریداری کنید، می‌توانید عملکرد دقیق آن را از اینجا و در جریان یکی دیگر از قسمت‌های بخش تحلیل فنی، مشاهده کنید. در نهایت در صورتی که برای خریداری این اثر مردد هستید و می‌خواهید بیشتر راجب آن تحقیق کنید، مراجعه به این قسمت و مشاهده‌ی نکاتی مربوط به قبل از خرید بازی، به شما پیشنهاد می‌شود.