Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: مدیر استودیوی گیرباکس در توییتر خود به Borderlands 3 اشاره کرده است.
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
مدیر استودیوی گیرباکس در توییتر خود به Borderlands 3 اشاره کرده است.

نویسنده:حمید کوهپیما

[تصویر:  Borderlands-3_GDC-768x383-250x125.jpg]

با توجه به مطالب منتشر شده در حساب توییتر مدیر ارشد اجرایی استودیوی گیرباکس، به نظر می‌رسد باید منتظر رونمایی از بازی Borderlands 3 در جریان مراسم TGA امسال باشیم.



به عنوان یک بازی که هنوز عرضه نشده است، اطلاعات زیادی تا به امروز از بازی Borderlands 3 منتشر شده که این موضوع عدم معرفی رسمی بازی را بیش از پیش آزاردهنده کرده است. البته این موضوع که چندین سال از عرضه‌ی آخرین نسخه‌ی سری می‌گذرد نیز مزید بر علت شده است. در طول یک سال گذشته همه‌ی هواداران منتظر معرفی رسمی این بازی در جریان مراسم‌های بزرگ بوده‌اند ولی هنوز خبری از این بازی نیست.

با این حال به نظر می‌رسد این شرایط می‌تواند به زودی تغییر کند. آقای رندی پیچ‌فورد (Randy Pitchford)، مدیر ارشد اجرایی استودیوی گیرباکس (Gearbox) این روزها سخت مشغول اشاره به عدد ۳ در حساب کاربری خود در توییتر بوده است.

برای مثال در یکی از مطالب منتشر شده، آقای رندی بیان کرده است که امروز ۳ کار متفاوت در لیست کارهای مهم خود قرار داده و باید به ۳ ملاقات مهم قبل از ساعت ۳ برود. در یکی دیگر از توییت‌‌های منتشر شده، آقای رندی به این موضوع اشاره کرده است که ۲۹ نوامبر ۳۳۳امین روز سال است. به هر حال، یا آقای رندی قصد شوخی با هواداران را دارد و یا علاقه‌ی خاصی به عدد ۳ پیدا کرده است!

تنها چند روز دیگر تا برگزاری مراسم The Game Awards باقی مانده است و همان‌طور که اطلاع دارید، در مراسم امسال شاهد بیشترین رونمایی‌ها در مقایسه با مراسم‌های گذشته خواهیم بود. امیدواریم یکی از این بازی‌های جدید Borderlands 3 باشد.