Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: نسخه‌ی Starter Edition بازی Overkill’s The Walking Dead معرفی شد.
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
نسخه‌ی Starter Edition بازی Overkill’s The Walking Dead معرفی شد.

نویسنده:حسن شکیبایی

[تصویر:  Overkill’s-The-Walking-Dead-250x141.jpg]

چندی پیش بود که شرکت استاربریز (Starbreeze) ازفروش پایین‌تر از انتظارات Overkill’s The Walking Dead خبر داد. حال به نظر می‌رسد که این شرکت قصد دارد تا با عرضه‌ی نسخه‌ Starter Edition، مشکلات پیش آمده در فروش را جبران کند. این نسخه ۳۰ دلار قیمت گذاری شده است و به بازی‌بازان اجازه می‌دهد تا ضمن دسترسی به Overkill’s The Walking Dead، به فصل اول این عنوان دسترسی داشته باشند.

لازم به ذکر است که بازی‌بازان باید به صورت جداگانه نسبت به خرید قسمت‌های بعدی از جمله محتوای فصل دوم اقدام کنند. قسمت اول فصل دوم با نام No Sanctuary با قیمت ۸ دلار در دسترس است. هنوز جزئیاتی از قیمت دیگر قسمت‌های فصل دوم در دسترس نیست. در صفحه‌ی رسمی Overkill’s The Walking Dead در پلتفرم استیم (Steam) متن زیر برای شرح نسخه‌ی Starter Edition آمده است.

نقل‌قول:
با معرفی نسخه‌ی Starter Edition، ما هم‌اکنون می‌توانیم نسخه‌ای ارزان‌تر با انعطلاف‌پذیری بیشتر برروی محتوایی که برای گسترش Overkill’s The Walking Dead عرضه می‌شوند، منتشر کنیم.
این فرصتی فوق‌العاده برای کسانی است که می‌خواهند نگاهی کلی به بازی داشته باشند و یا دوستان شما که می‌خواهند آن را امتحان کنند، می‌دهد.

لازم به ذکر است که بازی‌بازان نسخه‌ی Starter Edition می‌توانند با آن دسته از دوستان خود که نسخه‌ی Standard Edition را خریداری نموده‌اند، به تجربه‌ی فصل دوم بپردازند. با این حال این کاربران به شخصیت‌ها و سلا‌ح‌های فصل یاد شده دسترسی نخواهند داشت.

بازی Overkill’s The Walking Dead هم اکنون برروی پلتفرم رایانه‌های شخصی در دسترس است. نسخه‌ی کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان این بازی نیز اوایل سال ۲۰۱۹ منتشر می‌شود.