Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: تاریخ انتشار بسته الحاقی بازی Destiny 2 مشخص شد.
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
تاریخ انتشار بسته الحاقی بازی Destiny 2 مشخص شد.

نویسنده:محد سعیدی

[تصویر:  destiny_2_forsaken_bow_3840.0-250x167.jpg]

با اعلام استودیوی بانجی (Bungie)، یک بسته الحاقی به زودی برای بازی محبوب Destiny 2 منتشر خواهد شد که شامل ویژگی‌های زیادی خواهد بود.

Destiny 2 از عناوین شوتر و اول شخص است که طرفداران زیادی در سراسر جهان دارد. این بازی در ماه سپتامبر به پرفروش‌ترین عنوان دیجیتالی تبدیل شد که نشان از محبوبیت بالای آن است. پس اگر از طرفداران بازی‌های شوتر هستید، Destiny 2 را هرگز از دست ندهید.

بانجی از عرضه‌ی یک بسته الحاقی برای این بازی خبر داده است که در تاریخ ۱۳ آذر ۱۳۹۷ (۴ دسامبر ۲۰۱۸) در دسترس قرار خواهد گرفت. همچنین سازندگان از زمان انتشار این بازی، با عرضه‌ی به‌روزرسان‌های مختلف، به محبوبیت آن اضافه کرده‌اند. در همین راستا بانجی اعلام کرده است که به‌روزرسان ۲٫۱٫۱٫۱ این بازی نیز در همین تاریخ در دسترس قرار خواهد گرفت. به گفته‌ی سازندگان، حالت آنلاین بازی در این تاریخ برای یک ساعت غیرفعال شده و به‌روزرسانی صورت می‌گیرد. یکی از سازندگان در مورد این به‌روزرسان گفته است:

نقل‌قول:
با انتشار این به‌روزرسان قصد داریم تا مشکلات گزارش‌ شده‌ی Destiny 2 را برطرف کنیم. همچنین بسته الحاقی بازی نیز ویژگی‌های جالبی را به بازی اضافه خواهد کرد که با انجام بازی با آن‌ها آشنا خواهید شد. علاقه‌مندان به این عنوان می‌توانند منتظر یک به‌روزرسان دیگر باشند که در روزهای آینده عرضه خواهد شد.

گفتنی است که بازی Destiny 2 هم‌اکنون برروی پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان در دسترس قرار دارد.