Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: احتمال معرفی بازی Borderlands 3 در مراسم E3 قوت گرفت.
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
احتمال معرفی بازی Borderlands 3 در مراسم E3 قوت گرفت.

نویسنده:احسان دهشیری

[تصویر:  Borderlands-3_GDC-250x125.jpg]

پس از یک مدت طولانی همراه با سکوت خبری از استودیوی گیرباکس (Gearbox)، بالاخره اندکی خبر و اطلاعات از بازی Borderlands 3 منتشر شد. البته واقعیتی که هنوز از این عنوان رونمایی نشده برای بسیاری از بازی‌بازان ناامیدکننده جلوه می‌دهد.

پس از گذشت سال‌ها، هم‌چنان ما منتظر ارائه‌ی عنوان Borderlands 3 در یک رویداد یا مراسم بزرگ هستیم که مراسم The Game Awards 2018 یکی از عنوان‌هایی است که به انتشار این بازی قوت می‌دهد.

طبق اطلاعات منتشر شده، به نظر می‌رسد که این روند استودیوی گیرباکس در حال تغییر است. اخیرا آقای رندی پیچفورد (Randy Pitchford)، رئیس استودیوی گیرباکس، در صفحه‌ی اجتماعی توییتر خود، با انتشار پستی از علایمی برای اشاره به بازی Borderlands 3 استفاده کرد. به‌طوری که رندی پیچفورد مکررا از عدد سه در این توییت‌ها بهره برده است. به نظر می‌رسد که این توییت با این تکرار عدد سه، قصد ارائه‌ی مطلبی در حالت کنایه‌ای به طرفداران خود دارد.

برای مثال او در متن خود این‌گونه بیان کرده است که در لیست کاری امروز خود ۳ عنوان برای انجام دادن دارد اما قرار است تا در ۳ ملاقات، قبل از ساعت ۳ بعد از ظهر حضور داشته باشد. رندی پیچفورد در پیامی دیگر، از جذابیت‌های سیصد و سی و سومین روز سال یعنی ۸ آذر ۱۳۹۷ (۲۹ نوامبر ۲۰۱۸ میلادی)، با طرفداران خود صحبت می‌کند. عده‌ای از کاربران در تلاش هستند تا هدف رندی از بیان این تعداد عدد ۳ در متنش را پیدا کنند. عده‌ای هم فکر می‌کنند که مدیر این استودیوی محبوب قصد تمسخر و آزار را دارد؛ در حالی که تعدادی از بازی‌بازان بیان می‌کنند که علت این تکرار می‌تواند از علاقه‌ی آقای رندی پیچفورد منشا گرفته باشد. برای مشاهده‌ی پیام‌های او در صفحه‌ی اجتماعی توییتر، به قسمت پایین این متن مراجعه کنید.

همان‌طور که می‌‌دانید، قرار است تا در مراسم The Game Awards 2018، از بیش از ۱۰ عنوان رونمایی و تقدیر گردد. طبق اطلاعیه‌های منتشر شده، این مراسم در تاریخ ۱۵ آذر ۱۳۹۷ (۶ دسامبر ۲۰۱۸ میلادی) برگزار خواهد شد. پس می‌توان انتظار داشت که یکی از این عناوین، بازی Borderlands 3 با این مقدار تاخیر در روند ساخت باشد. اما طبق سابقه‌ی پیچفورد در گذشته، او چندین بار با این نوع توییت‌ها قصد شوخی با طرفداران خود را داشته است اما مشخص نیست که این‌بار هدف رندی پیچفورد از این پیام خود چه بوده است.

نقل‌قول:
امروز در لیست کاری من ۳ آیتم وجود دارد. هم‌چنین ۳ قرار قبل از ساعت ۳ نیز برگزار خواهد شد. آیا جهان در تلاش است که چیزی را به من بفهماند؟!
رندی پیچفورد
۸ آذر ۱۳۹۷ (۲۹ نوامبر ۲۰۱۸ میلادی)

 

نقل‌قول:
یکی از نکات جالب این است که امروز سیصد و سی و چهارمین روز از سال ۲۰۱۸ میلادی است. دیروز سیصد و سی و سومین روز امسال بود. این عناوین ذهن افراد را به خود جذب می‌کنند و چه خواهد شد موقعی که به سال ۳۰۰۰ می‌رسیم.
رندی پیچفورد
۹ آذر ۱۳۹۷ (۳۰ نوامبر ۲۰۱۸ میلادی)

 

نقل‌قول:
عدد سه دقیقا رویداد E3 را به یاد من می‌اندازد.
رندی پیچفورد
۹ آذر ۱۳۹۷ (۳۰ نوامبر ۲۰۱۸ میلادی)
 
نسخه دومش که عالی بود باید ببینیم این نسخه چیکار میکنه؛ولی حیف شد که توکی گیمز برنامه ای برای سه گانه مافیا نداره S0 (23)