Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: شرکت THQ Nordic حقوق بازی Carmageddon را بدست آورد.
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
شرکت THQ Nordic حقوق بازی Carmageddon را بدست آورد.

نویسنده:مرصاد قدیری

[تصویر:  Carmagedden-250x137.jpg]

بازی قدیمی ریسنیگ Carmageddon را به خاطر دارید؟ این عنوان خشن ابتدا در سال ۱۹۹۷ برروی رایانه‌های شخصی عرضه و سپس راهی پلتفرم‌های دیگر نیز شد. حال طبق اخبار جدید، شرکت THQ Nordic حقوق این بازی را بدست آورده است.

همان‌طور که می‌دانید، شرکت THQ Nordic تاکنون حقوق مربوط به آی‌پی‌های قدیمی زیادی را خریداری کرده است. البته علاوه بر خرید آی‌پی‌هایی مانند Kingdoms of Amalur و Alone in the Dark، این ناشر استودیو‌های باگ‌بیر اینترتینمنت (Bugbear Entertainment) و کافی استین (Coffee Stain) را نیز به لیست دارای‌های خود اضافه کرده است. البته ظاهراً روند فعلی THQ Nordic درآمد زیادی را برای این شرکت به ارمغان آورده است.

کاملاً واضح است که این ناشر بزرگ آی‌پی‌های بسیار زیادی را در زیر پرچم خود دارد. اما انتظار نداشته باشید که دنباله‌ی جدیدی برای تک تک آن‌ها ساخته شود.

بازی Carmageddon: Max Damage، جدیدترین نسخه‌ی سری، در سال ۲۰۱۶ برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر شد؛ اما متاسفانه نتوانست طرفداران و منتقدین را راضی کند. حال شاید THQ Nordic بتواند به این مجموعه‌ی کلاسیک جان تازه‌ای ببخشد.