Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: تریلر هنگام انتشار Just Cause 4 منتشر شد.
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
تریلر هنگام انتشار Just Cause 4 منتشر شد.

نویسنده:علیرضا امیرسرداری

[تصویر:  Just-Cause-4-screen-768x432-250x141.jpg]

پس از مدت‌ها انتظار برای طرفداران سری محبوب Just Cause، چهارمین نسخه از این فرانچایز جهان‌باز فردا منتشر خواهد شد. استودیو آوالانچ (Avalanche Studios) نیز به همین مناسبت، تریلر هنگام انتشار این بازی را یک روز قبل از عرضه این عنوان منتشر کرده که می‌توانید آن را در ادامه مشاهده کنید.

بالاخره فردا شاهد انتشار Just Cause 4 خواهیم بود و به همین مناسبت شرکت توسعه دهنده آوالانچ و ناشر این عنوان یعنی شرکت اسکوئر انیکس (Square Enix) تریلر هنگام انتشار این بازی را هم‌اکنون منتشر کردند. این فقط می‌تواند یک معنا داشته باشد؛ Rico Rodriguez پسر همیشه در صحنه ما باعث شده تا خسارات زیادی به دنیای Solis وارد شود. البته همه این تخریب‌ها تقصیر Rico نیست بلکه برخی از آن‌ها نیز به دلیل تغییرات آب و هوایی فوق‌‎العاده این عنوان هستند.

اما شخصیت اصلی و محبوب ما یعنی Rico در کشور آفریقای جنوبی با گروهی قدرتمند به نام دست سیاه (Black Hand) درگیر می‌شود که توسط شخصیتی به نام Gabriela Morales مدیریت می‌شود. در واقع Rico متوجه می‌شود که پدرش نیز با گروه دست سیاه مبارزه می‌کرده و به همین جهت وارد این درگیری می‌شود.

دنیای بزرگ Solis با وسعتی به اندازه ۱۰۲۴ کیلومتر مربع به همراه مکان‌های مختلف با آب و هوای متفاوت برای گشت و گذار و اکتشاف آماده پذیرایی از شماست. شرکت توسعه‌دهنده اولانچ وعده‌های زیادی به بازی‌بازان داده است که مسلما باید آن‌ها را برآورده کند. اما این دنیا بزرگ نوید این را می‌دهد که هر کاری که دوست دارید انجام دهید و از هرج و مرج نترسید.

Just Cause 4 در تاریخ ۱۳ آذر ماه (۴ دسامبر) برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و همچنین رایانه‌های شخصی در دسترس قرار می‌گیرد. بازیکنان می‌توانند، علاوه بر بهره‌مندی از بازی اصلی منتظر محتوای الحاقی پس از عرضه این عنوان نیز باشند. بسته‌های الحاقی این عنوان شامل Demons، Dare Devils و Danger است که محتوای جدیدی را نظیر سلاح‌ها، داستان و ماموریت‌های جدیدی را برای شما به ارمغان می‌آورد. هر سه بسته الحاقی Just Cause 4 سال آینده میلادی منتشر خواهد شد. شما در ادامه می‌توانید تریلر هنگام انتشار این بازی را مشاهده کنید.



دانلود ویدئو با کیفیت 720p