Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: شایعه: احتمال نمایش Dragon Age 4 در TGA 2018 وجود دارد.
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
شایعه: احتمال نمایش Dragon Age 4 در TGA 2018 وجود دارد اما به این زودی منتظر عرضه‌ی بازی نباشید.

نویسنده:مرصاد قدیری

[تصویر:  next-dragon-age-1480x833-250x141.jpg]

[font=B Badr]هر چقدر به مراسم[/font] The Game Awards 2018 [font=B Badr]نزدیک‌تر می‌شویم، حجم شایعات منتشر شده نیز افزایش می‌یابد. پس از این‌که[/font][font=Cambria, serif] [/font][font=B Badr]بایوور (Bioware) تائید کرد که تا آخر ماه جاری شاهد یک معرفی جدید پیرامون سری Dragon Age خواهیم بود[/font][font=B Badr]، حال وب‌سایت[/font] VentureBeat [font=B Badr]اطلاعات بیشتری را به اشتراک گذاشته است[/font].

طبق گزارش این وب‌سایت، بازی Dragon Age 4 در حال ساخت است و بایوور نیز طبق قول خود، معرفی جدیدی را در TGA 2018 خواهد داشت. اما علاوه بر این، منابع متعددی اعتقاد دارند که بازی «حداقل تا سه سال آینده منتشر نمی‌شود.» پس به نظر می‌رسد که در روز جمعه تنها شاهد یک تیزر کوتاه از نسخه‌ی بعدی این مجموعه خواهیم بود. همچنین VentureBeat مدعی است که بایوور هنوز نام اصلی بازی را نیز مشخص نکرده است.

این‌ها اطلاعات بسیار جالبی هستند. پس اگر منتظر یک تریلر از گیم‌پلی بازی بوده‌اید، باید به اطلاعتان برسانیم که به احتمال زیاد ناامید خواهید شد.

دیگر زمان زیادی تا برگزاری مراسم The Game Awards 2018 باقی نمانده است. جهت کسب اطلاعات بیشتر از این رویداد و بررسی شایعات مربوطه، پیشنهاد می‌کنیم این مقاله را مطالعه کنید.

منتظر نظرات شما در این باره هستیم.