Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: تریلر جدید Anthem در TGA 2018 به داستان و شخصیت‌های بازی اختصاص خواهد داشت.
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
تریلر جدید Anthem در TGA 2018 به داستان و شخصیت‌های بازی اختصاص خواهد داشت.

نویسنده:سعید حلاجیان

[تصویر:  anthem-ed-e1534461591854.jpg]

[font=B Badr]اواخر ماه نوامبر، استودیوی بایوور اعلام کرد که در رویداد [/font]TGA 2018[font=B Badr] حضور خواهد داشت و طی این رویداد به نمایش بازی [/font]Anthem[font=B Badr] می‌پردازد. بایوور جزئیات بیشتری در این رابطه به اشتراک نگذاشت اما به تازگی جف کیلی در توئیتر خود اشاره کرده که تریلر مورد نظر بسیار خوب است.[/font]
جف کیلی، تهیه کننده و مجری مراسم TGA 2018، به تازگی در توئیتر خود و در پاسخ به یکی از اینسایدرهای بازی Anthem که در ارتباط با تریلر این بازی در مراسم  TGA 2018 پرسیده بود، پاسخ داد :

تریلر بازی Anthem به طور کامل به داستان و شخصیت‌های این بازی خواهد پرداخت.

طی مراسم TGA 2018 کیسی هادسون، مدیر استودیوی بایوور، به روی استیج می‌آید و به نمایش بازی Anthem خواهد پرداخت. به علاوه ظاهراً زمان رای‌گیری از هیات داوری به پایان رسیده و داوران آرای خود را ارائه داده‌اند. بنابراین به نظر می‌رسد برندگان این مراسم از جمله بهترین بازی سال از همین حالا مشخص شده و برای اعلام آن باید تا روز جمعه صبر کنیم.
بازی Anthem در تاریخ جمعه ۳ اسفند ماه ۱۳۹۷ (۲۲ فوریه ۲۰۱۹ میلادی) برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. برای اطلاعات بیشتر از مراسم TGA 2018 می‌توانید مقاله‌ی پیش به سوی TGA 2018 را در وب‌سایت گیمفا مطالعه کنید.

 

منتظر نظرات شما هستیم.