Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: ویدئویی از یک نسخه‌ی معرفی نشده از سری Far Cry منتشر شد.
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
ویدئویی از یک نسخه‌ی معرفی نشده از سری Far Cry منتشر شد.

نویسنده:حمید کوهپیما

[تصویر:  Far-Cry-Teaser-ds1-1340x1340-250x90.png]

[font=B Badr]به نظر می‌رسد شرکت یوبی‌سافت[/font] (UbiSoft) [font=B Badr]نیز قرار است با دستانی پر در مراسم[/font] The Game Awards [font=B Badr]امسال شرکت کند. این شرکت شب گذشته ویدئویی از یک بازی معرفی نشده از سری[/font] Far Cry [font=B Badr]را منتشر کرده است که به صورت کامل در مراسم[/font] TGA [font=B Badr]معرفی خواهد شد[/font].
در ویدئوی منتشر شده، شاهد انفجار یک بمب اتمی در نزدیکی منطقه‌ای که به Montana شباهت دارد هستیم. این صحنه شباهت زیادی با پایان بازی Far Cry 5 دارد. پس از نابودی دنیا به دلیل انفجار اتمی، شخصی در ویدئو نشان داده می‌شود که یک سلاح شبیه به تیر و کمان در دست گرفته است؛ با این تفاوت که این سلاح به جای تیر، از یک نوع تیغه به عنوان مهمات استفاده می‌کند. به عبارتی این بازی شبیه به یک Far Cry 5 در دنیایی نابود شده پس از انفجار اتمی است.
باید به این نکته توجه کنید که در هیچ جای این ویدئو، نامی از Far Cry 5 برده نشده است. به همین دلیل بسیار بعید به نظر می‌رسد که این ویدئو به یک بسته‌ی الحاقی جدید برای این بازی اشاره داشته باشد. به احتمال زیاد، با یک بازی جدید و یا یک اسپین‌آف و نسخه‌ی فرعی از سری Far Cry طرف هستیم. همچنین آقای جف کیلی (Geof Keighley) در حساب توییتر خود در پاسخ به یکی از هوادران، معرفی یک نسخه‌ی جدید از این سری در مراسم TGA را تایید کرده است. این شخص پس از انتشار این ویدئو مطلبی را منتشر کرده و در آن نوشته است «به نظر می‌رسد با یک بازی جدید از سری Far Cry طرف هستیم». آقای کیلی نیز در پاسخ عکسی از شرلوک هولمز را ارسال کرده که برروی عکس نوشته است «Oh, you Are Rather Good».
با توجه به همه‌ی این مسائل، به نظر می‌رسد با یک نسخه‌ی فرعی و یا ادامه‌ی داستان بازی Far Cry 5 طرف هستیم. قطعا بسیاری از طرفداران از عرضه‌ی یک بازی فرعی دیگر از سری Far Cry مانند Blood Dragon خوشحال خواهند شد.
ویدئوی منتشر شده از این بازی را می‌توانید در ادامه مشاهده کنید. مراسم TGA امسال، ساعت ۵ صبح روز جمعه به وقت تهران برگزار خواهد شد. اگر دوست دارید با این مراسم بیشتر آشنا شوید، می‌توانید مقاله‌ی پیش به سوی TGA را در وب‌سایت خبری گیمفا مطالعه کنید.




منتظر نظرات شما عزیزان در این مورد هستیم.