Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: شاون لیدون: سال آینده شما را خواهم دید.
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
شاون لیدون: سال آینده شما را خواهم دید.

نویسنده:آرین مرادی

[تصویر:  sony_logo_720w-250x132.png]

[font=B Badr]پس از سکوت و حضور بسیار کوتاه رئیس پلی‌استیشن یعنی آقای شاون لیدون[/font] (Shawn Layden) [font=B Badr]در مراسم[/font] TGA 2018[font=B Badr]، اکنون او قصد دارد تا هواداران مایوس شده را باری دیگر امیدوار کند[/font]

در ابتدای مراسم TGA 2018 شاهد سه تن از بزرگ‌ترین افراد حال حاضر صنعت بازی‌های ویدئویی بودیم: فیل اسپنسر (Phil Spencer) رئیس بخش اکس‌باکس، رجیس فیلس (Reggie Fils) رئیس نینتندو و نهایتا شاون لیدون که رئیس پلی‌استیشن محسوب می‌شود. در حقیقت، این سه تن آغازکننده‌ی مراسم دیروز بودند. در ادامه‌ی مراسم شاهد حضور آقای اسپنسر و فیلس بودیم که هر کدام در رابطه با دیدگاه و برنامه‌هایشان در سال ۲۰۱۹ توضیحاتی ارائه دادند ولی بر خلاف آنچه همگان انتظار داشتیم، آقای لیدون در ادامه‌ی مراسم حضور پیدا نکرد. این امر بسیاری از هوادارن پلی‌استیشن را مایوس کرد و در توییتر نیز این موضوع مشخص است. حال آقای لیدون در توییتر در جواب یکی از کاربران، اظهار امیدواری کرده و به هواداران پلی‌استیشن نوید یک سال پر بار را می‌دهد:

 در سال جدید شما را خواهم دید!

با توجه به اینکه سونی در مراسم E3 نیز حضور نخواهد داشت، باید منتظر ماند و دید که منظور آقای لیدون از این حرف چه بوده است. آیا برنامه‌هایی کاملا جدید در راه هستند که از وجود آنان بی‌خبر هستیم؟ نظر شما کاربران گیمفا در این رابطه چیست؟



نظراتتان را در این مورد با ما در میان بگذارید.