Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: ناشر Ashen: این بازی برروی دیگر پلتفرم‌ها نیز عرضه خواهد شد.
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
ناشر Ashen: این بازی برروی دیگر پلتفرم‌ها نیز عرضه خواهد شد.

نویسنده:حمید کوهپیما

[تصویر:  ashen-steam-250x150.jpeg]

[font=B Badr]بازی[/font] Ashen [font=B Badr]اخیرا به عنوان یک محصول انحصاری زمانی برای پلتفرم جدید شرکت اپیک گیمز[/font] (Epic Games) [font=B Badr]معرفی شده بود. در دسترس نبودن ویژگی[/font] Play Anywhere [font=B Badr]که پیش از این وعده داده شده بود، باعث نگرانی هواداران درباره‌ی عدم عرضه‌ی بازی برروی دیگر پلتفرم‌ها شده است[/font].

بازی Ashen اولین بار به عنوان یکی از محصولات Play Anywhere شرکت ماکروسافت برای کنسول ایکس‌باکس وان و پلتفرم ویندوز ۱۰ معرفی شد. با این حال، اگرچه بازی برروی رایانه‌های شخصی و از طریق فروشگاه جدید شرکت اپیک عرضه شده ولی قابلیت Play Anywhere این بازی هنوز در دسترس قرار نگرفته است.

در ساخت بازی Ashen از بازی‌های اکشن نقش‌آفرینی دشوار مانند سری Dark Souls الهام گرفته شده است. با این حال استودیوی A44 گیمز (Aurora44 Games) از تغییرات و ایده‌های جالب و جدیدی در این بازی استفاده کرده است تا آن را دیگر عناوین موجود در بازار متفاوت کند. اگرچه مدت زمانی نسبتا طولانی از معرفی بازی می‌گذرد (این بازی اولین بار در سال ۲۰۱۵ معرفی شد) ولی حال که بازی به صورت انحصاری زمانی برای پلتفرم اپیک منتشر شده، این سوال در ذهن کاربران ایجاد شده است که آیا شاهد عرضه‌ی بازی بروی فروشگاه مایکروسافت و یا پلتفرم استیم نیز خواهیم بود؟

ناشر این بازی با انتشار پیامی در حساب توییتر خود به هواداران اطمینان داده است که بازی برروی دیگر پلتفرم‌ها نیز عرضه می‌شود و قابلیت Play Anywhere به زودی در دسترس قرار خواهد گرفت.

ما از همکاری با شرکت اپیک گیمز و عرضه‌ی بازی Ashen به عنوان یکی از بازی‌های روز عرضه‌ی پلتفرم اپیک برروی رایانه‌های شخصی بسیار هیجان‌زده و خوشحال هستیم. ما در آینده بازی را برروی دیگر پلتفرم‌ها (مانند فروشگاه میاکروسافت) نیز عرضه خواهیم کرد.این موضوع یکی از مسائلی است که ما با شرکت مایکروسافت برروی آن همکاری داشته‌ایم. پس منتظر اخبار تازه در این باره باشید.

بازی Ashen هم‌اکنون برروی پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی و ایکس‌باکس وان در دسترس است. اگر به دنبال تجربه‌ی بازی برروی رایانه‌های شخصی هستید، باید بازی را از طریق فروشگاه تازه معرفی شده‌ی شرکت اپیک گیمز تهیه کنید.


[font=B Badr]منتظر نظرات شما هستیم. [/font]