Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: سیزن پس سال چهارم بازی Rainbow Six Siege منتشر شد.
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
سیزن پس سال چهارم بازی Rainbow Six Siege منتشر شد.

نویسنده:مهیار امیدی

[تصویر:  Rainbow-Six-Siege-250x140.jpg]

چندی پیش سیزن پس سال چهارم بازی Tom Clancy’s Rainbow Six Siege به طور رسمی در دسترس قرار گرفت و قرار است محتویات جدیدی را به بازی اضافه کند.
بازی Tom Clancy’s Rainbow Six Siege یکی از عناوینی است که در حال حاضر، از کاربران زیادی در سرورهای خود میزبانی می‌کند و توانسته با ارائه‌ی یک بخش چندنفره‌ی غنی و هیجان انگیز در کنار گیم پلی‌روان و اعتیادآور، در دسته‌ی بازی‌های پرطرفدار چندنفره قرار بگیرد. البته تیم سازنده‌ی آن یعنی شرکت یوبی سافت (Ubisoft) از زمان انتشار رسمی بازی تا حالا، با انتشار به‌روزرسانی‌های پرتعداد و بسته‌های الحاقی متفاوت، به خوبی از آن پشتیبانی کرده است.
حال در جریان جدیدترین اخبار این بازی، به تازگی سیزن پس سال چهارم عنوان Tom Clancy’s Rainbow Six Siege منتشر شده و مثل سیزن پس های قبلی، با قیمت ۳۰ دلار در دسترس کاربران قرار گرفته است. قبل‌تر آخرین به‌روزسانی فصل سوم بازی با نام Operation Wind Bastion به دست کاربران رسید و تغییرات جدیدی را در آن ایجاد کرد. جزئیات این به‌روزرسانی جدید در اینجا قابل مطالعه است. با توجه به اتمام سال سوم بازی و رسیدن به سال ۲۰۱۹ میلادی، یوبی سافت قصد دارد تا در سال مذکور محتویات جدیدتر و بیشتری را در قالب سیزن پس سال چهارم بازی به کاربران ارائه دهد و به‌روزرسانی‌های مختلفی برای بازی منتشر شود.
سیزن پس سال چهارم بازی هم‌اکنون برای خریداری در دسترس است و در اولین مرحله، هشت اپراتور جدید و متفاوت را در طول سال ۲۰۱۹ به بازی اضافه خواهد کرد. همچنین دارندگان سیزن پس سال چهارم بازی، می‌توانند هفت روز زودتر از سایر کاربران، به این اپراتورها دسترسی داشته باشند. از سویی دیگر، دریافت این اپراتورها برای خریداران این محتوا، کاملا رایگان خواهد و افرادی که این سیزن پس را در اختیار نداشته باشند، می‌بایست از طریق پول درون بازی، برای خریداری آن‌ها اقدام کنند.
از دیگر ویژگی‌های سیزن پس سال چهارم بازی Tom Clancy’s Rainbow Six Siege، می‌توان به آیتم‌ها و محتویات انحصاری جدید نظیر هشت عدد لباس فرم کاملا جدید با طراحی زیبا در کنار Lava 6 Charm اشاره کرد. از طرفی، تا ماه ژانویه سال ۲۰۲۰ پنج درصد تخفیف در دسترس کاربران این سیزن پس خواهد بود تا بتوانند آیتم‌های فروشگاه بازی را خریداری کنند. در نهایت مشخص شد که اگر سیزن پس سال چهارم بازی را تا تاریخ ۱۳ اسفند ماه سال ۱۳۹۷ (۳ مارس سال ۲۰۱۹) خریداری کنید، پوسته‌ی Volcano Signature را برای اسلحه خود دریافت خواهید کرد.
تصویری از محتویات سیزن پس سال چهارم:

[تصویر:  3474269-3609696472-r6-ye-200x100.jpg]

[font=B Badr]چندی پیش نقد و بررسی اختصاصی و کامل بازی که در آن تمامی بسته‌های الحاقی و محتویات اضافی بازی مورد بررسی قرار گرفته شده، در وب‌سایت گیمفا به قلم مصطفی زاهدی منتشر شد و در[/font][font=B Badr]اینجا[/font] [font=B Badr]قابل مشاهده است. بازی[/font] Tom Clancy’s Rainbow Six Siege [font=B Badr]در حال حاضر برای پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن [/font][font=B Badr]۴[/font][font=B Badr] و ایکس‌باکس وان در دسترس است[/font].

منتظر نظرات شما گیمران هستیم.