Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: بهینه‌ساز جدید بازی Fallout 76 این هفته منتشر خواهد شد.
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
بهینه‌ساز جدید بازی Fallout 76 این هفته منتشر خواهد شد.

نویسنده:احسان دهشیری

[تصویر:  Fallout76_E3_Vault76_1528639331-ds1-1340...50x141.jpg]

[font=B Badr]خیرا استودیوی بتسدا[/font] (Bethesda) [font=B Badr]با انتشار پیامی از بهینه‌ساز جدید بازی[/font] Fallout 76 [font=B Badr]خبر داد. بهینه‌ساز جدید [/font][font=B Badr]۱[/font]٫[font=B Badr]۰[/font]٫[font=B Badr]۳[/font]٫[font=B Badr]۱۰[/font][font=B Badr] با حجم [/font][font=B Badr]۳[/font][font=B Badr] گیگابایت برای پلتفرم رایانه‌های شخصی و [/font][font=B Badr]۵[/font][font=B Badr] گیگابایت برای کنسول‌ها منتشر خواهد شد. این به‌روزرسانی بعد از مقداری تعمیرات، امروز برای رایانه‌های شخصی در دسترس قرار می‌گیرد. این در حالی است که دارندگان نسخه‌ی کنسولی این عنوان، باید تا تاریخ [/font][font=B Badr]۲۲[/font][font=B Badr] آذر [/font][font=B Badr]۱۳۹۷ (۱۳[/font][font=B Badr] دسامبر [/font][font=B Badr]۲۰۱۸[/font][font=B Badr] میلادی) منتظر بمانند[/font].

این به‌روزرسانی جدید عنوان Fallout 76، به طور عمده روی سیستم C.A.M.P بازی و بهبود کارایی پرک‌های (Perk) دریافتی بعد از سطح ۵۰ متمرکز شده است. با دریافت بهینه‌ساز ۱٫۰٫۳٫۱۰ برای نسخه‌‌ی رایانه‌های شخصی بازی Fallout 76، بسیاری از مشکلات و ایرادات گرافیکی و تنظیماتی این عنوان برطرف خواهد شد. همان‌طور که به خاطر دارید، بهینه‌ساز قبلی بازی، هفته‌ی پیش در تاریخ ۱۳ آذر ۱۳۹۷ (۴ دسامبر ۲۰۱۸ میلادی) با هدف بهبود عملکرد بازی منتشر شد. حال به نظر می‌رسد که به‌روزرسانی جدید استودیوی بتسدا برای Fallout 76، به صورت کامل‌تری برروی روند بازی متمرکز شده است.

در هر صورت استودیوی بتسدا همواره در تلاش است تا با انتشار به‌روزرسانی‌ها و بهینه‌سازهای مختلف و گوناگون، عنوان شکست خورده‌ی Fallout 76 خود را تا جایی که ممکن است بهبود و توسعه دهد. خارج از مبحث به‌‌روزرسانی Fallout 76، چند وقت پیش استودیوی بتسدا با هدف ارتباط بیشتر با طرفداران خود، قصد انتشار نسخه‌ی Power Armor Edition برای این عنوان را کرد. اما این کار استودیو بتسدا به شدت عملکرد ضعیفی داشت؛ به گونه‌ای که کیف ساخته شده در این مجموعه، از جنس پلاستیک بوده است. این مجموعه‌ی استودیوی بتسدا با شکایت و اعتراض زیادی از سوی بازی‌بازان و خریداران این عنوان همراه شد. پس از مواجه شدن تیم سازنده با این مقدار شکایت و نارضایتی، استودیو تصمیم به جبران اشتباه کیف پلاستیکی خود کرد. برای دریافت اطلاعات بیشتر حول این عنوان، از این صفحه‌ی وب‌سایت گیمفا دیدن کنید.

بازی Fallout 76 هم‌ اکنون برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی در دسترس است. شما می‌توانید نقدها و نمرات منتشر شده از این بازی را در این نشانیمشاهده کنید.

نظراتتان را در این مورد بنویسید.