Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: تعداد بینندگان مراسم The Game Awards دو برابر سال پیش بوده است
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
تعداد بینندگان مراسم The Game Awards دو برابر سال پیش بوده است.

نویسنده:آرین مرادی

[تصویر:  the_game_awards.0.0-250x167.jpg]

[font=B Badr]مراسم گیم اواردز[/font][font=Tahoma, sans-serif] (The Game Awards) [/font][font=B Badr]امسال هم برگزار شد و با اینکه آنطور که انتظار داشتیم نتوانست قدرتمند و عالی عمل کند ولی نمایش خوب و مناسبی محسوب می‌شد. به نظر می‌رسد محبوبیت این مراسم هر ساله افزایش می‌یابد و تعداد تماشاچیان این مراسم در سال [/font][font=B Badr]۲۰۱۸[/font][font=B Badr] از سال [/font][font=B Badr]۲۰۱۷[/font][font=B Badr] بسیار بیشتر بوده. با جزئیات خبر با گیمفا همراه باشید[/font][font=Tahoma, sans-serif]. [/font]
همه‌ی ما مراسم TGA را به دلیل معرفی بازی‌های بسیار عالی و البته انتخاب بهترین بازی سال در حیطه‌های مختلف می‌شناسیم. امسال نیز جف کیلی (Geoff Keighley) در این زمنیه سنگ تمام گذاشت و بهترین‌بازی‌ها در این مراسم به مناسب‌ترین شکل ممکن انتخاب شدند. اکنون آقای کیلی می‌تواند نتیجه‌ی زحمات چندین‌ساله‌ی خود را ببیند. تعداد بینندگان این مراسم در اینترنت در سال ۲۰۱۸ به حدود ۲۶ میلیون نفر رسید که نه تنها عدد بسیار شگفت‌انگیزی است، بلکه نسبت به سال پیش حدود ۱۲۸ درصد افزایش یافته است. این امر نشان از افزایش روزافزون محبوبیت این مراسم می‌دهد. این نکته در حالی است که حدود ۴ میلیون نفر مراسم را به صورت زنده و در محل اجرا، تماشا می‌کردند.
مراسم TGA 2018 چندی پیش برگزار شد و وب‌سایت گیمفا نیز پوشش کاملی از اخبار و رویدادهای آن را به حضور شما کاربران عزیز رساند. اگر هنوز موفق به تماشای این مراسم نشده‌اید، می‌توانید به صورت کامل آن را از این [font=B Badr]نشانی[/font] دانلود کنید.

نظراتتان را در این مورد بیان کنید.