Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: بخش چندنفره‌ی بازی Final Fantasy XV به صورت جداگانه منتشر شد.
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
بخش چندنفره‌ی بازی Final Fantasy XV به صورت جداگانه منتشر شد.

نویسنده:مرصاد قدیری

[تصویر:  Final-Fantasy-XV-cover-250x139.png]

اگر به بخش چندنفره‌ی Final Fantasy XV علاقه دارید اما نمی‌خواهید نسخه‌ی کامل این بازی را تهیه کنید، خبر خوب این است که اسکوئر انیکس (Square Enix) حالت Comrades را به صورت جداگانه در دسترس بازی‌بازان کنسولی قرار داده است.
شما از حالا می‌توانید با مراجعه به فروشگاه پلی‌استیشن یا اکس‌باکس، بازی Final Fantasy XV: Comrade Mode را با قیمت ۱۰ دلار برای کنسول خود تهیه کنید. Comrade Mode دارای ۱۰ باس مختلف است که بازی‌بازان می‌توانند تنهایی و یا با کمک دوستان خود به جنگ آن‌ها بروند. لازم به ذکر است که این بازی به صورت رایگان در اختیار خریداران سیزن پس Final Fantasy XV قرار خواهد گرفت. دلیل عدم وجود نسخه‌ی رایانه‌های شخصی این است که در زمان انتشار بازی FFXV برروی این پلتفرم، Comrades Mode نیز به همراه نسخه‌ی کامل عرضه شده بود.
توضیحات رسمی اسکوئر انیکس در مورد Comrades Mode:
شخصیت اورجینال خود را ساخته و در حین کشف کردن داستان تاریکی Eos، برای روشنایی هم بجنگید. به حداکثر سه دوست ملحق شوید یا این‌که تنهایی در ماموریت‌های پر از چالش و هیجان شرکت کنید. حتماً حواستان به برخی چهره‌های آشنا مانند شاهزاده و همراهان سلطنتی‌اش هم باشد. در Multiplayer: Comrades، از دنیای گسترده و شگفت انگیز Final Fantasy XV طوری لذت ببرید که تا به‌ حال آن را تجربه نکرده‌اید.
البته لازم به ذکر است که شما می‌توانید فایل‌های ذخیره‌ی خود را از بسته‌ی الحاقی به Comrades منتقل کنید. به یاد داشته باشید که تهیه‌ی اشتراک اکس‌باکس گلد و یا پلی‌استیشن پلاس برای تجربه‌ی این بازی الزامی است.
بازی Final Fantasy XV هم‌اکنون برروی کنسول‌های اکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۴ و پلتفرم رایانه‌های شخصی در دسترس قرار دارد. شما می‌توانید نقد و بررسی نسخه‌ی رایانه‌‌های شخصی که توسط آقای مهدی رضایی نوشته شده است را مطالعه کنید.

منتظر نظرات شما هستیم.