Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: توضیحات استودیو دایس در مورد نارضایتی کاربران از تغییرات جدید بازی Battlefield V
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
توضیحات استودیو دایس در مورد نارضایتی کاربران از تغییرات جدید بازیBattlefield V

نویسنده:مهیار امیدی

[تصویر:  WCCFbattlefieldV12-740x429-250x145.jpg]

[font=B Badr]به تازگی استودیو دایس، توضیحات جدیدی را در مورد نارضایتی کاربران از ایجاد تغییرات تازه در بازی[/font] Battlefield V [font=B Badr]به کاربران ارائه داده است[/font].

تقریبا یک ماه از انتشار بازی Battlefield V می‌گذرد، عنوانی که در زمان عرضه تقریبا از مشکلات متعددی رنج می‌برد که بیشترین درصد آن‌ها، مربوط به بخش داستانی بازی بودند. این در حالی است که مثل همیشه، بخش چندنفره‌ی بازی می‌تواند تا ساعت‌ها کاربران را سرگرم کند و رقابتی هیجان انگیز را برای آن‌ها رقم بزند. همچنین با توجه به انتشار به‌روزرسانی‌ها و محتویات جدید رایگان برای بازی، به نظر می‌رسد که محبوبیت Battlefield V در حال افزایش است.

اما چند روز پیش، جدیدترین به‌روزرسانی بازی Battlefield V منتشر شد که تغییرات جدیدی را در گیم‌پلی ایجاد کرد. این تغییرات مربوط به مشکل کشته شدن سریع برخی از بازی‌بازان بود که نمی‌توانستند مثل کاربران حرفه‌ای و دیگران، به امتیازات زیادی دسترسی پیدا کنند و توسط سایرین کشته می‌شدند. این مورد در جدیدترین به‌روزرسانی بازی رفع شد اما در دنباله‌ی آن، نارضایتی برخی از کاربران و بازی‌بازان حرفه‌ای بازی را به دنبال داشت چرا که معتقد هستند که گیم‌پلی بازی Battlefield V از حالت حرفه‌ای و چالش برانگیز خارج شده و اکنون این گیم‌پلی، به کاربران تازه کار و مبتدی بازی پیشنهاد می‌شود.

از سویی دیگر، استودیو دایس یک پلی لیست جدید برای حالت Conquest انتخاب کرد که مربوط زمان تعیین شده برای کشته شدن کاربران یا همان TTK در قبل از این به‌روزرسانی بود. به همین علت، این کاربران حرفه‌ای بازی معتقد هستند که پلی لیست مذکور، باید برای دیگر حالت‌های موجود در بازی نیز در نظر گرفته شود. به همین علت دن میتر (Dan Mitre) مسئول جامعه‌ی کاربری بازی، در رابطه با این موضوع اعلام کرد که پلی لیست مربوط به حالت‌های دیگر، بزودی به بازی اضافه خواهد شد:

حتما می‌دانید که به وسیله ی به‌روزرسانی جدید بازی، تغییراتی در وضعیت و سرعت کشته شدن بازی‌بازان ایجاد شد که البته این تغییرات، کاربران بازی را به دو دسته تقسیم کرد. عده‌ای که با این موضوع موافق هستند و اکنون می‌توانند به راحتی بازی را تجربه کنند و عده‌ای دیگر که در واقع همان بازی‌بازان حرفه‌ای ما محسوب می‌شوند و از چالش برانگیز نبودن گیم‌پلی، شکایت دارند. شرایط حال حاضر، چیزی نبود که ما به دنبال آن بودیم! البته من برای اینکه زودتر برای رفع این مشکلات اقدام نکرده‌ام، از تمامی کاربران عذرخواهی می‌کنم. نظرات، بازخوردها و پیشنهادات شما، برای تیم پشتیبانی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و ما سعی می‌کنیم تا به تمامی آن‌ها رسیدگی کنیم. هرچند که اعمال این نوع تغییرات در گیم‌پلی یک بازی پرطرفدار، عملی دشوار و نیازمند زمان است. ما برای اینکه یک گیم‌پلی راحت‌تر و آسان‌تر را برای کاربران جدید ایجاد کنیم، تغییراتی را در وضعیت کشته شدن کاربران اعمال کردیم. در واقع تا پیش از این، این بازی‌بازان از لذت زیادی در بخش چندنفره‌ی بازی برخوردار نبودند اما حالا در زمان آغاز تعطیلات سال نو، می‌توانند به راحتی در بازی با دیگر کاربران به رقابت بپردازند.

با این وضعیت، باید منتظر انتشار به‌روزرسانی‌ها و اعمال تغییرات جدیدی در بازی باشیم تا رضایت نهایی تمامی کاربران به دست بیاید. دایس مانند نسخه‌های قبلی، قصد دارد با پشتیبانی رایگان از بازی جدید خود، نظر همگان را به خود جلب کند.

شما می‌توانید از اینجا به مطالعه‌ی نقد و بررسی اختصاصی بازی به قلم مهدی رضایی بپردازید. همچنین اگر در خرید این عنوان مردد هستید، مطالعه‌ی ۱۵ نکته قبل از خرید که در قالب هایلایت به کاربران ارائه می‌شود، پیشنهاد ما خواهد بود.



نظراتتان را با ما در میان بگذارید.