Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: بسیاری از بازی‌بازان الکسیوس را به عنوان شخصیت اصلی خود در Odyssey انتخاب کرده‌اند
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
بسیاری از بازی‌بازان الکسیوس را به عنوان شخصیت اصلی خود در Odyssey انتخاب کرده‌اند.

نویسنده:حسن شکیبایی

[تصویر:  assassins-creed-odyssey-1-250x141.jpg]

[font=B Badr]مدتی از عرضه‌ی[/font] Assassin’s Creed Odyssey [font=B Badr]می‌گذرد و با توجه به بازخورد خوب بازی‌بازان و منتقدان نسبت به آن،[/font] Odyssey [font=B Badr]موفق شده تا فروش خوبی را تجربه کند[/font]. Assassin’s Creed Odyssey [font=B Badr]دومین نسخه از این سری است که به بازی‌بازان اجازه می‌دهد تا با انتخاب یکی از دو شخصیت الکسیوس[/font] (Alexios) [font=B Badr]و کساندرا[/font] (Kassandra) [font=B Badr]به تجربه‌ی بازی بپردازند[/font].
این موضوع ویژگی بسیار جالبی برای این سری است و از زمان عرضه‌ی Assassin’s Creed Odyssey، بسیاری از طرفداران به دنبال مشخص شدن محبوب‌ترین شخصیت در Odyssey بوده‌اند که بالاخره جواب این سوال مشخص شده است.
به تازگی و در جدیدترین شماره از مجله‌ی Game Informer، اسکات فیلیپس (Scott Phillips)، کارگردان Assassin’s Creed Odyssey به صحبت در مورد این بازی و مراحل توسعه‌ی آن پرداخته است. در طول این مصاحبه، یکی از جذاب‌ترین بخش‌ها مربوط به مشخص شدن میزان انتخاب شخصیت‌های الکسیوس و کساندرا بود که بنابر گفته‌ی فیلیپس، بیشتر بازی‌بازان با انتخاب شخصیت الکسیوس به تجربه‌ی Odyssey پرداخته‌اند.
بنابر اطلاعات منتشر شده، نزدیک به دو سوم بازی‌بازان الکسیوس را به عنوان شخصیت اصلی خود برای تجربه‌ی Assassin’s Creed Odyssey انتخاب کرده‌اند. نکته‌ی جالب توجه این است که در زمان مراحل آزمایشی، این انتخاب به طور مساوی بین الکسیوس و کساندرا تقسیم شده بود ولی در بازی نهایی شاهد تغییر این انتخاب بودیم.

در حال حاضر دو سوم این انتخاب مربوط به الکسیوس و یک سوم مربوط به کساندرا است. موضوع جالب این است که در طول مراحل آزمایشی انتخاب‌ها پنجاه پنجاه بود. در واقع این موضوع کمی برای من تعجب‌برانگیز بود. من انتظار انتخاب پنجاه پنجاه و یا انتخاب کساندرا به عنوان شخصیت اصلی را داشتم.
ایده‌ی انتخاب شخصیت یکی از بخش‌های کلیدی بازی ما است که به خوبی می‌توان آن را در انتخاب بازی‌بازان دید. اگرچه ما با برخی از انتخاب‌هایی که بازی‌بازان انجام دادند تعجب کردیم.

بازی Assassin’s Creed Odyssey هم‌اکنون برروی کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی در دسترس است. شما می‌توانید با مراجعه به این آدرس به مشاهده بررسی ویدئویی بپردازید. علاوه بر این، نقد و بررسی انجام شده توسط گیمفا با عنوان RPG + Assassin’s Creed ، یک ترکیب جادویی | نقد و بررسی بازی Assassin’s Creed: Odyssey، در این قسمت در دسترس است. همچنین می‌توانید با مشاهده تحلیل فنی به بررسی عملکرد این بازی برروی پلتفرم‌های منتشر شده پی ببرید.



نظرتان در این مورد چیست؟!