Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: تریلر جدیدی از بازی Red Dead Redemption 2 منتشر شد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
تریلر جدیدی از بازی Red Dead Redemption 2 منتشر شد.

نویسنده:احسان دهشیری

[تصویر:  red-dead-redemption-2-accolades-trailer-250x141.jpg]

[font=B Badr]همان‌طور که می‌دانید بازی[/font] Red Dead Redmption 2 [font=B Badr]یکی از عناوین موفق و ممتاز سال [/font][font=B Badr]۲۰۱۸[/font][font=B Badr] میلادی بود. این بازی با گرافیک فوق‌العاده و گیم‌پلی بی‌نظیر خود، موفق شد تا توجه بسیاری از کاربران و بازی‌بازان را جلب کند[/font].

پس از مدت‌ها انتظار، استودیوی بزرگ و قدرتمند راک‌استار گیمز (Rockstar Games) تریلر جدیدی از بازی Red Dead Redemption 2 منتشر کرد. طبق گزارشاتی که منتشر شده بود؛ این تریلر ۳۰ ثانیه‌ای نگاهی کلی به بخش‌های مختلف بازی می‌کند. یکی از نکات جالب و جذاب این ویدئو، تیتر آن به حساب می‌آید. همان‌طور که می‌بینید استودیوی راک‌استار نام «برترین بازی در بین عناوین کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ و اکس‌باکس وان» را برای این تریلر جدید انتخاب کرده است. می‌توان به جرئت اعلام کرد که بازی Red Dead Redemption 2 یکی از بهترین و بی‌نظیرترین ساخته‌های استودیوی بزرگ راک‌استار به حساب می‌آید.

طبق بررسی‌ها و تحقیقات انجام شده توسط وب‌سایت‌ها و گروه‌های مختلف برروی این موضوع، در نهایت اثبات شد که ادعای استودیوی راک‌استار برای بازی Red Dead Redemption 2 کاملا درست است. شما می‌توانید جدیدترین ویدئوی منتشر شده از سوی این استودیوی بازی‌سازی را از قسمت پایین متن مشاهده و دریافت کنید.

بازی Red Dead Redemption 2 هم‌اکنون برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ و اکس‌باکس وان در دسترس قرار دارد. پیشنهاد می‌کنیم قبل از خرید این عنوان، نکاتی را که باید قبل از خرید Red Dead Redemption 2 بدانید را از طریق وب‌سایت گیمفا مطالعه کنید. به علاوه می‌توانید تحلیل فنی و بررسی عملکرد این بازی را از اینجا دریافت کنید. همچنین می‌توانید نقد و بررسی Red Dead Redemption 2 به قلم سعید آقابابایی را نیز را از طریق این صفحه‌ی وب‌سایت دریافت کنید.

دانلود تریلر


منتظر نظراتتان هستیم.