Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: نینتندو سوییچ سریع‌ترین فروش را از میان کنسول‌های نسل هشتم در آمریکا داشته است
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
نینتندو سوییچ سریع‌ترین فروش را از میان کنسول‌های نسل هشتم در آمریکا داشته است.

نویسنده:حسن شکیبایی

[تصویر:  NintendoSwitch_hardware_Console_05-1-250x125.jpg]

[font=B Badr]با انتشار کنسول نینتندو سوییچ و به لطف بازاریابی بسیار خوب شرکت نینتندو شاهد موفقیت این کنسول در بازار رقابت نسل هشتم هستیم؛ موفقیتی که با توجه به بازی‌های پیش رو برای این کنسول دستی به اوج خود خواهد رسید[/font].

اوایل امروز اطلاعاتی از سوی تحلیلگران NPD منتشر شد که نشان می‌داد در میان کنسول‌های نسل هشتم، نینتندو سوییچ سریع‌ترین فروش را در کشور آمریکا داشته است. بنابر این اطلاعات، شرکت نینتندو موفق شده تا از ماه مارس سال ۲۰۱۷ تا ماه نوامبر سال ۲۰۱۸ بیش از ۸٫۷ میلیون نسخه از نینتندو سوییچ را در آمریکا به فروش برساند.

همچنین بنابر گفته‌ی NPD، شرکت نینتندو در صدر جدول پروفروش‌ترین ناشران سال جاری قرار دارد. مطمئنا در تعطیلات سال نو میلادی هم شاهد موفقیت هر چه بیشتر این کنسول دستی خواهیم بود و به لطف عنوانی نظیر Super Smash Bros. Ultimate، نینتندو سوییچ فروش بسیار خوبی را تجربه خواهد کرد. بنابر اطلاعات منتشر شده از سوی شرکت نینتندو، Super Smash Bros. Ultimate موفق شده تا تنها در ۱۱ روز بیش از ۳ میلیون نسخه فروش داشته باشد.

چندی پیش بود که شایعاتی مبنی بر عرضه‌ی یک نسخه‌ی بازطراحی شده از نینتندو سوییچ به گوش می‌رسید که پس از آن رجی فیس ام (Reggie Fils-Aime)، رئیس شعبه‌ی آمریکا شرکت نینتندو به آن واکنش نشان داد و اعلام کرد که تمام تمرکز شرکت برروی نسخه‌ی حال حاضر سوییچ است.

علی رغم اینکه نینتندو سوییچ چند سال پس از آغاز نسل هشتم به بازار عرضه شد اما به لطف مدیریت خوب شرکت نینتندو توانسته تا توجه عده بسیاری از بازی‌بازان را به خود جلب کند و در برخی از موارد از رقبای خود جلو بزند. باید منتظر ماند و دید که شرکت نینتندو در سال ۲۰۱۹ چه برنامه‌هایی برای ادامه این روند رو به رشد خواهد داشت.



نظرتان را با ما در میان بگذارید.