Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: بازی Black Desert Online را هم‌اکنون برای ایکس‌باکس وان پیش‌خرید کنید
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
بازی Black Desert Online را هم‌اکنون برای ایکس‌باکس وان پیش‌خرید کنید

نویسنده:علیرضا امیرسرداری

[تصویر:  Black-Desert-Creature-Screenshot-1-ds1-1...50x141.jpg]

[font=B Badr]شرکت[/font]  Pearl Abyss [font=B Badr]اعلام کرده که امکان پیش‌خرید عنوان[/font] Black Desert Online [font=B Badr]تا اوایل سال [/font][font=B Badr]۲۰۱۹[/font][font=B Badr] میلادی برای کنسول ایکس‌باکس وان وجود خواهد داشت[/font].

با وجود اینکه این بازی تاریخ انتشار دقیقی را دریافت نکرده است اما در هفته‌های آینده به مدت کوتاهی برای ایکس‌باکس وان قابل دریافت خواهد بود. در نهایت این عنوان در اوایل سال آینده میلادی عرضه می‌شود. امروز نیز طی اعلام شرکت توسعه‌دهنده این بازی، امکان خرید این بازی نیز وجود خواهد داشت.

همچنین Pearl Abyss اعلام کرده که از اوایل صبح امروز پیش‌خرید این بازی در فروشگاه مایکروسافت امکان‌پذیر است و تا تاریخ ۱۷ دی ماه (۷ ژانویه ۲۰۱۹) مصادف با انتشار این عنوان ادامه خواهد داشت. این مهم‌ترین اطلاعات منتشر شده درباره نسخه ایکس‌باکس وان این بازی بعد از اتمام تاریخ نسخه بتای عمومی این عنوان در ماه گذشته بود.

لازم به ذکر است که Black Desert Online هنوز تاریخ انتشار دقیقی برای کنسول ایکس‌باکس وان دریافت نکرده است و این درحالی است که شما می‌توانید این بازی را از فروشگاه مایکروسافت پیش‌خرید کنید حال تصمیم با خودتان است اما تا زمان عرضه این عنوان هیچ چیز مشخص نخواهد یود.

به علاوه سازندگان این بازی اظهار دارند که با انتشار این بازی در اوایل سال ۲۰۱۹ میلادی، Black Desert Online به یکی از موفق‌ترین و بزرگ‌ترین بازی‌ها با سبک نقش‌آفرینی آنلاین در مقیاس بزرگ (MMORPG) تبدیل خواهد شد. هر چند که به نظر می‌رسد که برای عرضه این عنوان باید هم‌چنان منتظر بمانید.

در نهایت امیدوار هستیم که در آینده‌ای نه چندان دور اخبار جدیدی را از بازی Black Desert Online توسط شرکت Pearl Abyss منتشر شود.



منتظر نظراتتان هستیم.