Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: تعداد کاربران نسخه‌ی گوشی‌های هوشمند PUBG معادل کل کاربران Fortnite است
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
تعداد کاربران نسخه‌ی گوشی‌های هوشمند PUBG معادل کل کاربران Fortnite است

نویسنده:حمید کوهپیما

[تصویر:  PUBG-MOBILE-150x200.jpg]

[font=B Badr]اگرچه بازی بتل رویال[/font] PlayerUnknown’s Battlegrounds [font=B Badr]از زمان عرضه از رقیب خود یعنی[/font] Fortnite [font=B Badr]در زمینه‌ی جذب بازی‌بازان عقب افتاده ولی به نظر می‌رسد نسخه‌ی مخصوص گوشی‌های هوشمند این بازی عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته است. براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، تعداد کل کاربران نسخه‌ی گوشی‌های هوشمند بازی[/font] PUBG [font=B Badr]معادل مجموع بازی‌بازان بازی[/font] Fortnite [font=B Badr]است[/font].

اگر به خاطر داشته باشید، ماه گذشته اعلام شد که تعداد حساب‌های ثبت شده‌ی بازی Fortnite به رقم فوق‌العاده‌ی ۲۰۰ میلیون رسیده است. حال تایید شده است که تعداد کاربران نسخه‌ی مخصوص گوشی‌های هوشمند (اندروید و IOS) بازی PUBG نیز به این رقم فوق‌العاده رسیده است. در این گزارش بیان شده است که هر دو بازی Fortnite و PUBG، روزانه بیش از ۳۰ میلیون کاربر فعال دارند. نکته‌ی جالب این گزارش این است که تعداد کاربران بازی PUBG در کشور چین محاسبه نشده است. با توجه به محبوبیت این بازی در کشور چین، اگر تعداد کاربران چینی این بازی را نیز در نظر بگیریم، تعداد بازی‌بازان نسخه‌ی مخصوص گوشی‌های هوشمند PUBG بسیار بیشتر از بازی Fortnite خواهد بود.

همچنین باید به این نکته توجه کنید که این رقم صرفا مربوط به نسخه‌ی مخصوص گوشی‌های هوشمند بازی بوده و تعداد کاربران دیگر پلتفرم‌های در آن دخیل نشده است. به نظر می‌رسد نسخه‌ی رایگان بازی PUBG بسیار موفق عمل کرده و توانسته است به خوبی با رقیب خود مقابله کند.

بازی PUBG برروی پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و گوشی‌های هوشمند در دسترس هستند. اگرچه تمامی نسخه‌های بازی Fortnite رایگان است ولی تنها نسخه‌ی رایگان بازی PUBG مربوط به گوشی‌های هوشمند است.

نظراتتان را با ما در میان بگذارید.