Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: Spider-Man سریع‌ترین فروش بازی‌های ابرقهرمانی را در تاریخ آمریکا ثبت کرد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
Spider-Man سریع‌ترین فروش بازی‌های ابرقهرمانی را در تاریخ آمریکا ثبت کرد

نویسنده:مرصاد قدیری

[تصویر:  SpiderMan-1-ds1-670x377-constrain-1-250x141.jpg]

Spider-Man [font=B Badr]قطعاً یکی از بهترین بازی‌های امسال و حتی نسل هشتم محسوب می‌شود. اما اقتباس عالی اینسامنیاک گیمز[/font] (Insomniac Games) [font=B Badr]به تازگی رکورد جدیدی را شکسته است. طبق گزارش[/font] NPD[font=B Badr]، عنوان[/font] Spider-Man [font=B Badr]هم‌اکنون رکورد سریع‌ترین فروش بازی ابرقهرمانی در تاریخ آمریکا را به نام خود ثبت کرده است[/font].

به تازگی آقای مت پیسکاتلا (Mat piscatella)، یکی از تحلیلگران NPD، از طریق توئیتر شخصی خود این خبر را منتشر کرده است. شاید جالب باشد بدانید که بازی Spider-Man تنها در مدت سه ماه به چنین موفقیتی دست پیدا کرده است.

به‌روزرسانی جدید گزارش NPD از فروش بازی‌های ویدئویی در نوامبر ۲۰۱۸: پس از گذشت سه ماه از حضور در بازار، بازی Marvel’s Spider-Man سریع‌ترین فروش را در میان بازی‌های ابرقهرمانی در تاریخ آمریکا داشته است. تبریک دوباره به اینسامنیاک گیمز.

حالا که صحبت از این بازی شد، اگر به دنبال بهانه‌ای برای بازگشت به شهر نیویورک هستید، باید اعلام کنیم که توسعه دهندگان به تازگی لباس مردعنکبوتی فیلم‌های سم ریمی را به بازی اضافه کرده‌اند.

بازی Spider-Man هم‌اکنون به صورت انحصاری برروی کنسول‌ پلی‌استیشن ۴ در دسترس قرار دارد. برای آشنایی بیشتر با این بازی، شما می‌توانید نقد و بررسی متنی، ویدئویی و همچنین ویدئوی تحلیل فنی آن را مشاهده کنید. البته اگر هنوز نسبت به خرید بازی تردید دارید، مشاهده‌ی ویدئوی هایلایت بازی می‌تواند در تصمیم‌ گیری به شما کمک کند.

منتظر نظراتتان هستیم.