Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: تریلر روز عرضه‌ی آخرین بسته‌ی الحاقی بازی Spider-Man منتشر شد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
تریلر روز عرضه‌ی آخرین بسته‌ی الحاقی بازی Spider-Man منتشر شد

نویسنده: آرین مرادی

[تصویر:  Marvels-Spider-Man_20180912055119-250x141.jpg]

[font=B Badr]امروز استودیوی اینسامنیاک[/font] (Insomniac) [font=B Badr]تریلر روز عرضه‌ی سومین و آخرین بسته‌ی الحاقی بازی[/font] Spider-Man [font=B Badr]را منتشر کرده است که می‌توانید در ادامه‌ی خبر آن را مشاهده کنید[/font].

قطعا این بازی یکی از بهترین و موفق‌ترین بازی‌های سال ۲۰۱۸ بود و بیشتر بازی‌بازان نیز با این امر موافق هستند. در قسمت زیر می‌توانید خلاصه‌ای از این بسته‌ی الحاقی را از زبان PlayStation Store بخوانید:

بسته‌ی الحاقی Silver Lining دوباره بازی‌بازان را به اکشن خالص سری Spider-Man باز می‌گرداند. شخصیت منفی داستان اینبار برای بدست آوردن سلاحی خطرناک به سراغ دزدهای شهر رفته و وظیفه‌ی مرد عنکبوتی است که جلوی او را بگیرد. ولی، مرد عنکبوتی به دلایلی نمی‌تواند از کسانی که همیشه برروی آنان حساب می‌کرده، کمک بگیرد و به اجبار به سراغ یاران جدیدی می‌رود. دشمنان جدیدی به بازی اضافه شده‌اند و در همین راستا ماموریت‌های تازه و متنوعی نیز برای تجربه وجود دارند. باید مردم را از دست دشمنان جدید که البته از قبل قوی‌تر هستند نجات دهید. علاوه بر این موارد، ۳ لباس جدید به بازی اضافه می‌شوند که از محبوب‌ترین آن‌ها می‌توان به لباس مرد عنکبوتی از انیمیشن Spider-Verse اشاره کرد.

شما می‌توانید تریلر مذکور را در قسمت زیر مشاهده کنید.
دانلود تریلر با کیفیت 720p | دانلود تریلر با کیفیت 1080p
بازی Spider-Man هم اکنون برای کنسول پلی‌استیشن ۴ در دسترس است. شما می‌توانید نقدها و نمرات مروبط به آخرین بسته‌ی الحاقی این بازی را در اینجا مشاهده کنید.

منتظر نظرات شما گیمران هستیم. 
بنظرمHulk هم این پتانسیل رو داره که وارد صنعت بازی های رایانه ای بشه