Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: بازی‌های تردپارتی به سرویس Origin Access اضافه شدند
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
بازی‌های تردپارتی به سرویس Origin Access اضافه شدند

نویسنده: حمید کوهپیما

[تصویر:  Darksiders-III_20181125044331-250x141.jpg]

به نظر می‌رسد شرکت الکترونیک آرتس (Electronic Arts) به دنبال اضافه کردن بازی‌های تردپارتی به مجموعه‌ی بازی‌های سرویس Origin Access Premier است. در اولین قدم برای رسیدن به این هدف، این شرکت بازی‌های Darksiders 3، The Police 2 و Beholder 2 را در دسترس مشترکین قرار داده است.
سرویس عادی Origin Access در حال حاضر با قیمت ماهیانه ۵ دلار (۳۰ دلار برای یک سال) در دسترس است و بیش از ۱۶۷ بازی را در دسترس مشترکین قرار می‌دهد. مشترکین این سرویس می‌توانند هر یک از ۱۶۷ بازی موجود را به اختیار خود دانلود و تجربه کنند. سرویس Origin Access Premier در مقابل بسیار گران‌تر از سرویس معمولی است. شما برای اشتراک این سرویس باید ماهیانه ۱۵ دلار (۱۰۰ دلار برای یک سال) پرداخت کنید. پیش از این، سرویس Premier در ازای این هزینه‌ی بیشتر اجازه‌ی دسترسی به بازی‌های جدید مانند Battlefield V و FIFA 19 را به مشترکین می‌داد. حال، شرکت الکترونیک آرتس چند بازی تردپارتی را نیز به این سرویس اضافه کرده است.

بازی Darksiders 3 که یک ماه پیش عرضه شد، یکی از اولین بازی‌های تردپارتی اضافه شده به این سرویس است. در کنار این بازی، دو عنوان The Police 2 و Beholder 2 نیز در دسترس کاربران این سرویس قرار گرفته‌اند.

منتظر نظرات شما هستیم!!