Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: تیزر جدید یوبی‌سافت به بازی جدیدی از سری Tom Clancy اشاره دارد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
تیزر جدید یوبی‌سافت به بازی جدیدی از سری Tom Clancy اشاره دارد

نویسنده: حسن شکیبایی

[تصویر:  Tom-Clancy-Splinter-Cell-Ghost-Recon-Wil...50x129.png]

Ghost Recon Wildlands جدیدترین نسخه از مجموعه‌ی Tom Clancy است. حال آن‌طور که به نظر می‌رسد، شرکت یوبی‌سافت (Ubisoft) با انتشار تیزری مرموز به نسخه‌ای جدید از این سری اشاره دارد.
به تازگی طرفداران سری Tom Clancy موفق شده‌اند تا سرنخ‌هایی که به شرکت Skell Technology اشاره دارد، پیدا کنند. لوگوی این شرکت پس از عرضه‌ی Ghost Recon Wildlands، در بخش‌های مختلفی از مراحل بازی قابل مشاهده است و به نظر می‌رسد که این سرنخ‌ها به یک داستان جدید و بزرگ اشاره دارند.
با توجه به این موارد، طرفداران موفق شده‌اند تا وب‌سایتی را که متعلق به شرکت ساختگی Skell Technology است را پیدا کنند. شما می‌توانید با مراجعه به این آدرس وارد سایت یاد شده شوید. پس از وارد شدن به این سایت، برای رفتن به مرحله‌ی بعد نیاز است تا نام کاربری و رمز عبوری را وارد کنید که خوشبختانه کاربران موفق شده‌اند تا به آن دست یابند. نام کاربری این سایت asantos و رمز عبور آن ۱۰۰۶۸ است که در صورت وارد کردن آن، شما وارد یک صفحه از وب‌سایت یوتوب می‌شوید. این صفحه حاوی یک ویدئو مرموز است که می‌توانید در قسمت زیر به مشاهده آن بپردازید.
دانلود ویدئو
این ویدئو به نمایش تکنولوژی‌های شرکت Skell Technology و تلاش آن برای بهبود زندگی انسان‌ها با استفاده از ربات‌ها می‌پردازد. نکته‌ی قابل توجه در این ویدئو شعار “آینده‌ای بهتر از امروز” است که شاید در ظاهر عبارتی مثبت باشد اما با توجه به ماهیت شرکت، به نظر می‌رسد که یک داستان شوم در درون آن نهفته است. در این ویدئو، Jack Skell، موسس Skell Technology در حال صحبت در مورد تکنولوژی‌های جدید برای بهبود کیفیت زندگی انسان است. او قصد دارد تا با استفاده از این تکنولوژی و ماشین‌های جدید، “بشر را از محدودیت‌های خسته‌کننده آزاد کند.”
با توجه به بررسی‌های انجام شده، در بخش‌های مختلفی از دو بازی Rainbow Six Siege و Ghost Recon Wildlands شاهد استفاده از لوگوی شرکت Skell Technology هستیم. این مورد سبب شده تا بسیاری از طرفداران به عرضه نسخه‌ای از Splinter Cell امیدوار شوند. البته ممکن است که به‌زودی شاهد رونمایی از نسخه‌ی جدید Rainbow Six ،Ghost Recon و یا حتی یک آی‌پی جدید از این مجموعه باشیم.

در حال حاضر بازی Rainbow Six Siege در حال سپری کردن فصل چهارم خود است و به‌زودی شاهد عرضه‌‌ی نسخه‌ی دوم The Division خواهیم بود. با این حال توجه بسیاری از اهالی رسانه و بازی‌بازان معطوف به شرکت یوبی‌سافت و نسخه‌ای جدید از سری Tom Clancy خواهد بود. انتظار می‌رود که به‌زودی جزئیات بیشتری در این خصوص منتشر شود.

منتظر نظراتتان هستیم!!!