Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: اطلاعات جدیدی از محتوای نسخه‌ی دموی بازی Anthem منتشر شد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
اطلاعات جدیدی از محتوای نسخه‌ی دموی بازی Anthem منتشر شد

نویسنده: حمید کوهپیما

[تصویر:  anthem-ed-e1534461591854.jpg]

تهیه‌کننده‌ی ارشد بازی Anthem، آقای مایک گمبل (Mike Gamble)، اطلاعات تازه‌ای از نسخه‌ی دموی این بازی  را در اختیار هواداران قرار داده است.

کمتر از دو ماه دیگر تا انتشار نسخه‌ی نهایی بازی جدید استودیوی بایوور (BioWare) یعنی Anthem باقی مانده است. با این حال بازی‌بازان می‌توانند حدود یک ماه دیگر، این بازی را از طریق نسخه‌ی دمو تجربه کنند. با نزدیک شدن به زمان انتشار بازی، آقای گمبل دوباره به سراغ حساب توییتر خود آمده تا به سوالات هواداران درباره‌ی نسخه‌ی دموی بازی پاسخ دهد.

اگرچه پیش از این نیز تایید شده بود که کاربران کار خود را از سطح ۱۰ در نسخه‌ی دمو آغاز می‌کنند، آقای گمبل مجددا به این موضوع پرداخته است. به گفته‌ی آقای گمبل بازی‌بازان در نسخه‌ی دمو کار خود را از سطح ۱۰ آغاز کرده و می‌توانند سطح خود را حداکثر تا ۱۵ افزایش دهند. در کنار این موضوع، آقای گمبل به صورت خلاصه به محتوای موجود در این نسخه نیز اشاره کرده است. اگرچه آقای گمبل جزییات دقیقی از محتوای دمو را ارائه نکرد ولی به گفته‌ی ایشان این نسخه شامل تعدادی ماموریت، یک دژ نظامی و قسمتی از بخش تک‌نفره‌ی بازی با نام Fort Tarsis می‌شود. همچنین شما می‌توانید در بخش‌های محدودی از نقشه آزادانه به گشت و گذار بپردازید. همان‌طور که احتمالا حدس زده‌اید، با توجه به انتخابی بودن محتوای نسخه‌ی دمو، پیشرفت شما در این نسخه‌ به نسخه‌ی نهایی بازی منتقل نخواهد شد.

استودیوی بایوور در جدیدترین استریم زنده‌ی خود، به بخش دژهای نظامی بازی پرداخته‌ است. همچنین در جدیدترین ویدئوی منتشر شده از بازی با کلاس Interceptor و توانایی‌های این کلاس بیشتر آشنا شده‌ایم.

نسخه‌ی دموی بازی Anthem در تاریخ ۱۲ بهمن ماه ۱۳۹۷ (۱ فوریه‌ی سال ۲۰۱۹ میلادی) در دسترس عموم قرار خواهد گرفت. کسانی که این بازی را پیش‌خرید کرده باشند یک هفته زودتر به این نسخه دسترسی پیدا خواهند کرد. نسخه‌ی نهایی بازی Anthem در تاریخ ۳ اسفند ماه سال ۱۳۹۷ (۲۲ فوریه ۲۰۱۹ میلادی) برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. آخرین اخبار مربوط به این بازی را می‌توانید از طریق وب‌سایت خبری گیمفا دنبال کنید.

منتظر نظرات شما هستیم!!!