Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: سونی سال ۲۰۱۸ را با انتشار ویدئویی جشن می‌گیرد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
سونی سال ۲۰۱۸ را با انتشار ویدئویی جشن می‌گیرد

نویسنده: آرین مرادی

[تصویر:  sony-camera-e1512580763578.jpg]

در روزی که سال ۲۰۱۸ آخرین نفس‌های خود را می‌کشد و کم‌کم جای خود را به ۲۰۱۹ می‌دهد، شرکت سونی ویدئویی منتشر کرده است که در آن به مرور بهترین بازی‌هایی که در این سال عرضه شده‌اند می‌پردازد. برای مشاهده‌ی ویدئوی مذکور و اطلاع از جزئیات بیشتر با گیمفا همراه باشید. 
بدون شک و تردید، سال ۲۰۱۸ اگر درخشان‌ترین سال در نسل هشتم نباشد، یکی از درخشان‌ترین‌ها محسوب می‌شود. عناوین بسیار محبوب و پرطرفداری در این سال عرضه شدند و اکثرا نیز تواستند انتظارات هوادران خود را برآورده کنند. در این میان می‌توان به بازی‌ Spider-Man اشاره کرد که برای اولین‌ بار شاهد یک عنوان در شان این شخصیت کمیک‌بوکی بودیم. آخرین نسخه‌ی یکی از محبوب‌ترین فرانچایزهای شرکت یوبی‌سافت (Ubisoft) یعنی Assassin’s Creed Odyssey نیز امسال عرضه شد و با تغییراتی اساسی و استفاده از المان‌های سبک نقش‌آفرینی به روش درست، توانست نظر همگان را به خود جلب کند. بازی Monster Hunter World نیز که به عنوان برترین بازی سبک نقش‌آفرینی سال ۲۰۱۸ شناخته می‌شود، با گیم‌پلی غنی و هیولاهای مختلف امسال به استقبال دارندگان کنسول‌ها و رایانه‌های شخصی آمد. آخرین ساخته‌ی دیوید کیج (David Cage) یعنی Detroit: Become Human امسال برای دوستداران بخش داستانی بازی‌ها منتشر شد و تمامی انتظارات را در این حیطه برآورده کرد.
ساخته‌ی شرکت سانتامونیکا (Santa Monica) نیز حرفی برای گفتن به جای نگذاشت. با کسب مقام بهترین بازی سال ۲۰۱۸، بازی God of War مرهمی بر دل هواداران سبک هک‌انداسلش بود. مامور ۴۷ نیز با بازی Hitman 2 باری دیگر به استقبال بازی‌بازان آمد و با ماجراجویی‌هایی جالب و روش‌های مختلف برای به قتل رساندن دشمنان، دست هوادارن سبک مخفی‌کاری را خالی نگذاشت. سبک بتل رویال شاهد عناوین مختلفی بود که گل سر سبد آنان Fortnite و PUBG محسوب می‌شوند. دوستداران سبک شوتر اول‌شخص نیز امسال بازی‌هایی بی‌نظیر را تجربه کردند؛ بازی Far Cry 5 ،Destiny 2: Forsaken و Call of Duty: Black Ops 4 به خوبی توانستند انتظارات بازی‌بازان را برآورده کنند. در انتهای نیز شرکت راک‌استار (Rockstar) با انتشار دومین نسخه از بازی Red Dead Redemption که بازی‌بازان ۸ سال در انتظار آن بودند، به کار خود در سال ۲۱۰۸ پایان داد.

در آخرین روز سال ۲۰۱۸، شرکت سونی ویدئویی منتشر کرد که حاوی صحنه‌هایی از تمامی بازی‌هایی که در بالا ذکر شد، است. سونی در این ویدئو بیان می‌کند که سال ۲۰۱۸ سالی واقعا پرافتخار و عالی برای صنعت بازی‌های ویدئویی حساب می‌شود. شما می‌توانید ویدئوی مذکور را در قسمت زیر مشاهده کنید.
دانلود ویدئو
همان‌طور که مشاهده کردید، در ویدئو بازی‌‌هایی نمایش داده می‌شوند که انحصاری شرکت سونی نیستند، در نتیجه می‌توان چنین برداشت کرد که سونی با انتشار این ویدئو قصد فخر فروشی و  قدرت‌نمایی نداشته. نظر شما کاربران گیمفا در مورد سال ۲۰۱۸ چیست؟

منتظر نظرات شما هستیم!!!