Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: شایعه: الکترونیک آرتس در حال کار برروی پشتیبانی فراست‌بایت از نینتندو سوییچ است
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
شایعه: الکترونیک آرتس در حال کار برروی پشتیبانی فراست‌بایت از نینتندو سوییچ است

نویسنده: مرصاد قدیری

[تصویر:  frostbite-engine-logo-250x141.jpg]

حالا که کنسول نینتندو سوییچ موفق شده است تا خود را در صنعت بازی‌های ویدئویی مطرح کند، شرکت‌های بیشتری نسبت به عرضه‌ی بازی‌های خود برروی این کنسول علاقه مند هستند. حال به نظر می‌رسد که الکترونیک آرتس (Electronic Arts) هم نمی‌خواهد از این قافله عقب بماند.

به گزارش وب‌سایت NintendoSoup، یک کاربر یوتیوب به نام Doctre81 موضوع جالبی را از طریق صفحه‌ی لینکدین مهندس نرم‌ افزار الکترونیک آرتس کشف کرده است. این پروفایل که به صورت عمومی منتشر نشده، نشان می‌دهد که این شخص در حال کار برروی آوردن کیت توسعه‌ی نرم افزار این شرکت به نینتندو سوییچ بوده است. البته به طور مستقیم به موتور فراست‌بایت (Frostbite Engine) اشاره نشده اما این شخص می‌گوید که پیش از این، از کیت توسعه‌ی نرم افزاری وی در بازی‌های Battlefield V و Anthem استفاده شده است.

همان‌طور که می‌دانید، نسخه‌ی نینتندو سوییچ بازی‌های FIFA از یک موتور شخصی سازی شده استفاده می‌کنند. حال اگر اطلاعات این پروفایل صحیح باشند، به نظر می‌رسد که الکترونیک آرتس در حال تلاش برای پشتیبانی فراست بایت از نینتندو سوییچ است. اگر چنین اتفاقی رخ دهد، علاوه بر انتشار نسخه‌ی بعدی FIFA با موتور فراست‌بایت، حتی احتمال دارد که شاهد عرضه‌ی دیگر عناوین شرکت الکترونیک آرتس نیز باشیم.

در سال ۲۰۱۷، آقای آندره لازارسو (Andrei Lazaresu)، سرپرست سری FIFA، اعلام کرد که تیم توسعه دهنده نمی‌خواست جدیدترین بازی FIFA برروی نسخه‌ی ضعیف‌تر فراست‌بایت اجرا شود؛ به همین دلیل، آن‌ها تصمیم گرفتند تا از یک موتور شخصی سازی شده برای نسخه‌ی نینتندو سوییچ استفاده کنند.

نقل‌قول:
ما عمداً یک موتور شخصی سازی شده را انتخاب کردیم؛ به جای اجرا کردن فراست‌بایت و کوچک‌تر کردن محتوا و تبدیل آن به یک نسخه‌ی ضعیف‌تر اکس‌باکس وان و پلی‌اسیتشن ۴، ما می‌خواستیم این یک بازی FIFA باشد که برروی پا‌های خود بایستد.
منتظر نظر شما هستیم...