Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: شرکت راک‌ستار در حال جذب نیرو برای پروژه‌های نسل بعدی خود است
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
شرکت راک‌ستار در حال جذب نیرو برای پروژه‌های نسل بعدی خود است

نویسنده: حسن شکیبایی

[تصویر:  red-dead-redemption-2-setting-250x141.jpg]

شرکت راک‌ستار (Rockstar) در حال جذب نیرو برای پروژه‌ی نسل بعدی خود است و با توجه به لیست شغلی منتشر شده، به نظر می‌رسد که این شرکت قصد دارد تا انیمیشن‌های چهره را در بازی‌های خود بیش از پیش بهبود ببخشد.
شرکت راک‌ستار در طول چند هفته‌ی گذشته لیست‌های شغلی مختلفی منتشر کرده است که نشان می‌دهد این شرکت در حال جذب نیرو برای یک پروژه نسل بعدی با هدف بهبود انیمیشن‌های چهره است. این شرکت در حال استخدام افرادی در بخش‌ طراحی فنی چهره برای شعبه نیویوک و یک طراح ارشد در بخش فنی برای شعبه تورنتو است. در قسمت توضیحات این لیست شغلی آمده است که راک‌ستار قصد دارد تا اعضای جدیدی برای کار برروی انیمیشن و موشن کپچر چهره جذب کند. هدف این شرکت “کمک به تحقیق و توسعه فناوری جدید برای ساخت بازی‌های آینده” است. می‌توانید در قسمت زیر به مطالعه بخشی از توضیحات این لیست شغلی بپردازید.

نقل‌قول:
هدف ما ایجاد روش‌های جدید برای ساخت انیمیشن‌ها، ردیابی انیمیشن‌های متحرک چهره، شبیه‌سازی حرکات ثانویه و تغییر شکل شخصیت و توسعه‌ی روش‌های جدید برای انیمیشن‌های چهره، شناسایی و تشخیص چهره و همچنین بهبود ابزارهای موجود است.

علاوه بر این، شرکت راک‌ستار به دنبال بهبود تکنولوژی موشن کپچر خود است. همان‌طور که می‌بینید، کاملا واضح است که راک‌ستار قصد دارد کیفیت انیمیشن‌های چهره را بیش از پیش توسعه دهد.
همچنین شعبه‌ی هند راک‌ستار در حال جذب نیرو برای توسعه‌ی یک بازی است. در بخش‌هایی از این لیست شغلی شاهد استفاده از عبارت “نسل بعد” هستیم.

نقل‌قول:
ما به دنبال ساخت جهان‌هایی نسل بعدی برای پروژه‌های هیجان انگیز پیش رو هستیم!

شرکت راک‌ستار یکی از پیشتازان استفاده از تکنولوژی‌های جدید در صنعت بازی‌سازی است. جدیدترین ساخته‌ی این شرکت بازی Red Dead Redemption 2 است که تجربه‌ای جدید و منحصر به فرد از یک بازی جهان‌باز در اختیار بازی‌بازان قرار می‌دهد. در هر صورت این حقیقت که Red Dead Redemption 2 عنوانی بی‌نظیر است را نمی‌توان انکار کرد؛ عنوانی که به خوبی حداکثر توانایی کنسول‌های نسل حاضر را نشان می‌دهد. در حالی که بسیاری از شرکت‌ها تلاش می‌کنند تا کیفیت جلوه‌های بصری بازی خود را به ساخته‌ی جدید راک‌ستار برسانند، با این حال به نظر می‌رسد که راک‌ستار قصد دارد تا بار دیگر استانداردهای جدیدی را ایجاد کند.
بعد از عرضه‌ی Red Dead Redemption 2، شرکت راک‌ستار به خوبی در حال پشتیبانی از آن و آماده کردن بخش آنلاین برای عرضه به بازار است. در حال حاضر Red Dead Online در حال سپری کردن نسخه‌ بتای خود است. با این حال به نظر می‌رسد که راک‌ستار روند توسعه‌ی پروژه نسل بعدی خود را آغاز کرده است و با در نظر گرفتن سابقه‌ی این شرکت، احتمالا به این زودی‌ها شاهد عرضه‌ی آن نخواهیم بود.

منتظر نظرات شما هستیم...