Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: تریلر جدیدی از گیم‌پلی بازی Ace Combat: Skies Unknown منتشر شد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
تریلر جدیدی از گیم‌پلی بازی Ace Combat: Skies Unknown منتشر شد

نویسنده: احسان دهشیری

[تصویر:  ace-combat-7-skies-unknown-multiplayer-9...50x141.jpg]

دیروز استودیوی بندای نامکو (Bandai Namco) تریلر جدیدی از بازی Ace Combat: Skies Unknown را منتشر کرد که بخشی از گیم‌پلی این عنوان را به نمایش گذاشته است. با ما در ادامه همراه باشید.

بخشی از پرواز هواپیمای F/A-18 Hornet، طی یکی از مراحل بازی در این ویدئو نمایش داده شده است. در همین حین، حالت‌های مختلف بخش چند نفره‌ی بازی Ace Combat 7: Skies Unknown نشان داده شده که چندی پیش، اخباری مبنی بر وجود آن‌ها منتشر شد. برای مطالعه‌ی بیشتر حول این موضوع از این صفحه‌ی وب‌سایت گیمفا دیدن کنید.

این تریلر گیم‌پلی طی چند روز گذشته، در یکی از مراسم‌های رسمی به نمایش گذاشته شده بود که حال به صورت رسمی در دسترس کاربران و بازی‌بازان قرار گرفته است. برای مشاهده و دریافت ویدئو با کیفیت‌های مختلف، به قسمت پایین متن مراجعه کنید.

طبق اخبار و اطلاعیه‌های منتشر شده، بخش چند نفره‌ی بازی Ace Combat 7: Skies Unknown از دو قسمت تشکیل شده است. قسمت اول، Battle Royal است که در آن ۸ بازی‌باز شروع به مبارزه با یکدیگر می‌کنند. هر یک از بازی‌بازان با هدف نابود کردن دیگر حریفان خود وارد رقابت می‌شوند. قسمت دوم بخش چند نفره که با نام Team Deathmatch شناخته می‌شود، فضایی را برای دو تیم چهار نفره ایجاد می‌کند. این دو تیم با تمام تجهیزات و تلاش خود شروع به مبارزه با یکدیگر می‌کنند. به طور قطع یکی از جذاب‌ترین قسمت‌های بازی Ace Combat: Skies Unknown، بخش چند نفره‌ی آن است که بسیاری از بازی‌بازان و طرفداران بی‌صبرانه منتظر تجربه‌ی این عنوان هستند.

مثل بخش تک نفره، شما قادر به شخصی‌سازی هواپیماهای خود هستید و می‌توانید انواع مختلفی از سلاح‌ها و موشک‌ها را برروی آن‌ها نصب کنید. علاوه بر این، تغییر رنگ و پوسته‌ی جت‌ها، از دیگر امکانات بخش شخصی‌سازی بازی است.

شایان ذکر است که دارندگان پلی‌استیشن وی‌آر نیز قادر به تجربه‌ی بازی Ace Combat: Skies Unknown هستند. بی‌شک استفاده از این حالت بازی، تجربه‌ای بی‌نظیر و منحصر به فرد را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. همان‌طور که کم کم به زمان عرضه‌ی رسمی بازی Ace Combat: Skies Unknown نزدیک می‌شویم، استودیوی بندای نامکو اطلاعات و جزئیات بیشتری از بازی را در اختیار هواداران قرار می‌دهد.

بعد از حدودا ۴ سال انتظار پس از معرفی این بازی، تنها چند روز دیگر تا عرضه‌ی رسمی آن باقی مانده است. بازی Ace Combat 7: Skies Unknown قرار است تا در تاریخ ۲۸ دی ۱۳۹۷ (۱۸ ژانویه ۲۰۱۹ میلادی) برای کنسول‌های اکس‌باکس وان و پلی‌استیشن ۴ منتشر شود. در ضمن این بازی مدتی بعد در تاریخ ۱۲ بهمن ۱۳۹۷ (۱ فوریه ۲۰۱۹ میلادی) برروی رایانه‌های شخصی در دسترس قرار خواهد گرفت. در سایر خبرها، عنوان شده که برای اتمام بازی Ace Combat 7: Skies Unknown به پنجاه ساعت زمان احتیاج دارید. برای مطالعه بیشتر حول این موضوع، از این صفحه‌ی وب‌سایت دیدن کنید. ویدئوهای جدیدی نیز از این بازی منتشر شده است که به معرفی جت‌های جنگی بازی پرداخته و شما‌ می‌توانید این ویدئوها را به همراه سایر اخبار بازی از اینجا مشاهده کنید.

دانلود تریلر

منتظر نظرات شما هستیم...