Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: تاریخ آغاز کراس‌اور بین Monster Hunter World و The Witcher 3 مشخص شد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
تاریخ آغاز کراس‌اور بین Monster Hunter World و The Witcher 3 مشخص شد

نویسنده: آرین مرادی

[تصویر:  Geralt-Monster-Hunter-World-250x125.jpg]

امروز و مدتی پس از معرفی کراس‌اور بازی Monster Hunter World و سری Witcher، شاهد مشخص شدن تاریخ انتشار این کراس‌اور هستیم. برای اطلاع از جزئیات خبر با گیمفا همراه باشید.  

بدون هیچ شکی بازی Witcher 3: Wild Hunt که در سال ۲۰۱۵ منتشر شد، یکی از بزرگ‌ترین عناوین نقش‌آفرینی تاریخ و شخصیت اصلی این بازی یعنی گرالت (Geralt) ملقب به گرگ سپید، یکی از محبوب‌ترین شخصیت‌های بازی‌های ویدئویی محسوب می‌شود. مبارزی که برای دوستان و یاران خود همانند کوهی محکم، پشتوانه‌ای استوار است و برای دشمنان خود القاب مختلفی همچون قصاب بلاویکن (Butcher of Blaviken) را به دوش می‌کشد. طنز تلخی در پس‌زمینه‌ی حرف‌های گرالت وجود دارد که نشان از بیزاری او از جنگ و نزاع می‌دهد، ولی به موقع جنگ کم‌تر کسی توان مقابله با او را دارد. کسی که شاهد بودیم در نسخه‌ی سوم این سری حاضر است از تمام دارایی‌های خود و حتی جان خودش بگذرد اما دخترخوانده‌‌اش، سیری (Ciri)، آسیبی نبیند. اینگونه است که گرالت به یکی از برترین شخصیت‌های این صنعت تبدیل شده است.

از طرفی دیگر در سال ۲۰۱۸ با بازی Monster Hunter World روبرو بودیم. این بازی که اولین نسخه در تاریخ این سری محسوب می‌شود که به کنسول‌های سونی و مایکروسافت نیز راه‌ یافته است، یک عنوان جذاب در سبک نقش‌آفرینی است که با پشتیبانی بسیار خوب کپکام (کپکام)، تا به حال بازی‌بازان زیادی را به خود جلب کرده است. این بازی در طی مراسم TGA 2018 توانست لقب برترین بازی نقش‌آفرینی سال ۲۰۱۸ را به خود اختصاص دهد. چندی پیش کارگردان این بازی اعلام کرد که خبرهای خوبی برای این بازی در راه است. مدتی بعد، اخباری مبنی بر وجود کراس‌اوری بین این بازی و سری Witcher منتشر و توسط کپکام نیز تایید شدند، ولی هیچ‌گونه تاریخ انتشاری برای آن مشخص نشد. امروز مطلع شدیم که این کراس‌اور از تاریخ جمعه ۱۹ بهمن سال ۹۷ مصادف با ۸ فوریه‌ی سال ۲۰۱۹ میلادی در دسترس دارندگان کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ و اکس‌باکس وان قرار خواهد گرفت. رایانه‌های شخصی هنوز تاریخ دقیقی برای این کراس‌اور دریافت نکرده‌اند.

اطلاعات زیادی از این کراس‌اور در دسترس نیست ولی مطلع هستیم که صداگذار اصلی شخصیت گرالت در این کراس‌اور نقش‌آفرینی کرده است و با صدای آشنای او در بازی Monster Hunter World روبرو هستیم. همچنین قرار است که در سال ۲۰۱۹ با یک به‌روزرسانی رایگان به نام Iceborn شاهد محتویات جدیدی برای بازی Monster Hunter World باشیم. طبق اطلاعات منتشر شده، این به‌روزرسانی یک محیط کاملا جدید، هیولاهای تازه، یک رده‌بندی جدید برای ماموریت‌ها و احتمالا ماموریت‌های سطح G را به بازی اضافه می‌کند. شما در قسمت زیر می‌توانید تصویری که تاریخ انتشار کراس‌اور این بازی با سری Witcher را مشخص می‌کند، مشاهده کنید.

[تصویر:  Capture-5.png]
بازی Monster Hunter World هم‌اکنون برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی در دسترس است. شما می‌توانید نقد و بررسی کامل این بازی تحت عنوان به دنیای هیولاها خوش آمدید | نقد و بررسی بازی Monster Hunter: World که به قلم هامون معتقدی است را مطالعه کنید.


منتظر نظرات شما هستیم...