Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: استودیوی بانجی از شرکت اکتیویژن جدا می‌شود
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
استودیوی بانجی از شرکت اکتیویژن جدا می‌شود

نویسنده: حسن شکیبایی

[تصویر:  Bungie-620x348-250x140.jpg]

در خبری تعجب برانگیز که تا حدودی همه منتظر آن بودند، استودیوی بانجی (Bungie)، سازنده بازی‌های Halo و Destiny ااعلام کرد که از شرکت اکتیویژن جدا خواهد شد. بانجی با حفظ مالکیت بازی Destiny به کار خود در قالب یک استودیوی مستقل ادامه خواهد داد. این گزارش از سوی منبع معتبری از طریق وب‌سایت Kotaku به نام جیسون شرایر (Jason Schreier) منتشر شده است.
نقل‌قول:
خبری که می‌دانم این است که برخی از اعضای بانجی تا دقایقی دیگر با هم ملاقات می‌کنند. نشانه‌ها حاکی از این است که خبرهای خوبی در انتظار استودیو خواهد بود. من خبرهایی شنیده‌ام اما جزئیات بسیاری از آن‌ها ندارم. اطلاعات بیشتر به‌زودی منتشر می‌شود.
بعد از این توییت جیسون شرایر، استودیوی بانجی رسما در پیامی اعلام کرد که از شرکت اکتیویژن جدا خواهد شد.
نقل‌قول:
ما هشت سال لذت بخش و موفق را با شرکت اکتیوژن پشت سر گذاشتیم و از همکاری آن‌‌ها در ساخت Destiny تشکر می‌کنیم. ما هیجان‌زده‌ایم تا اعلام کنیم که شرکت اکتیویژن تمام حقوق انتشار سری Destiny را به بانجی انتقال داده است. با داشتن جامعه‌ی فوق‌العاده از بازی‌بازان Destiny، ما آماده‌ایم که بازی خود را منتشر کنیم و شرکت اکتیوژن برروی آی‌پی‌های خود کار کند.
بنابر گفته‌ی شرایر، برای مدت بسیاری است که تنش‌هایی میان شرکت اکتیویژن و استودیوی بانجی وجود دارد. چرا که در ابتدا بانجی قصد داشته است تا Destiny را برای طرفداران کارکشته سبک MMO منتشر کند اما در نهایت بازی سبکی کلی‌تر و عامه پسندانه‌تری را در پیش گرفته است. همچنین چند وقت پیش بود که اکتیویژن اذعان داشت که فروش Destiny 2 انتظارات را برآورده نکرده است که احتمالا همین امر سبب شد تا بازی به صورت رایگان برروی بتل نت منتشر شود.
لازم به ذکر است که جدایی بانجی از شرکت اکتیویژن هیچ تاثیری برروی تجربه‌ی بازی‌بازان پلتفرم رایانه‌های شخصی ندارد و بازی Destiny 2 همچنان برروی بتل نت در دسترس خواهد بود.

بازی Destiny 2 هم‌اکنون در دسترس دارندگان کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی قرار دارد.


منتظر نظرات شما هستیم...