Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: عنوان New Super Mario Bros. U Deluxe هم‌اکنون برای نینتندو سوییچ در دسترس است
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
عنوان New Super Mario Bros. U Deluxe هم‌اکنون برای نینتندو سوییچ در دسترس است

نویسنده: علیرضا امیرسرداری

[تصویر:  new-super-mario-bros-u-deluxe-250x140.jpg]

اخیرا شرکت نینتندو (Nintendo) که همه‌ی ما آن را با عناوین انحصاری و شاهکاری همچون Super Mario  می‌شناسم، اعلام کرده است که دو نسخه‌ی محبوب از این سری یعنی New Super Mario Bros. U و New Super Luigi U که پیش‌تر برای کنسول Wii U منتشر شده بود در قالب عنوانی با نام New Super Mario Bros. U Deluxe برای کنسول نینتندو سوییچ در دسترس قرار خواهد گرفت.

طبق آخرین اقدامات شرکت نینتندو سوییچ بازی New Super Mario Bros. U در قالب نسخه‌ی Deluxe برای کنسول نینتندو سوییچ عرضه شده است و هم‌اکنون در فروشگاه نینتندو قابل دریافت است. طرفداران این سری محبوب می‌تواند این عنوان را با قیمت ۵۹٫۹۹ دلار از فروشگاه نینتندو خریداری کنند.

عنوان New Super Mario Bros. U Deluxe شامل دو بازی جذاب دیگر یعنی New Super Mario Bros. U و New Super Luigi U است که در سال ۲۰۱۲ و ۲۰۱۳ میلادی به ترتیب برای کنسول Wii U منتشر شده بودند. هر دو عنوان از گرافیک و عملکرد بهتری نسبت به نسخه‌ی Wii U برای کنسول نینتندو سوییچ عرضه شده‌اند که می‌توانید تغییرات یجاد شده را به خوبی در تریلر زیر مشاهده کنید.

در کنار مراحل متنوع با چالش‌های جدید و جذاب که برای بخش تک‌نفره‌ی بازی در نظر گرفته‌ شده است، شما می‌توانید در این بازی را با همکاری چندنفره (CO-OP) به همراه دوستانتان به پایان برسانید و از آن لذت کافی را ببرید. شرکت نینتندو نیز سعی کرده تا در این عنوان تمام تمرکز خود را روی بخش چندنفره بازی بگذارد. شما می‌توانید با حداکثر چهار نفر از دوستانتان در یک سرور برای به پایان رساندن مراحل مختلف بازی به یکدیگر کمک کنید.

همچنین در این عنوان علاوه بر حضور دو شخصیت دوست‌داشتنی و همیشگی سری محبوب Super Mario یعنی ماریو (Mario) و لوئیجی (Luigi) می‌توانید از دو شخصیت جدید دیگر یعنی توئیدت (Toadette) و نابیت (Nabbit) در طول بازی استفاده کنید.

شاید جالب‌ترین شخصیت این بازی توئیدت (Toadette) باشد، چرا که او می‌تواند با استفاده از آیتم New Super Crown به شخصیت پیچت (Peachette) تبدیل شود و بسیاری از توانایی‌های پنهان خود را بدست بیاورد. دو بار پریدن، شناور ماندن در هوا و بسیاری از توانایی‌های دیگر را می‌توانید در آن بیابید. بنابراین امکاناتی که در اختیار شما قرار داده می‌شود، باعث می‌شوند تا شما به راحتی از موانع عبور کنید، حتی اگر برای اولین بار این بازی را تجربه می‌کنید.

عنوان New Super Mario Bros. U Deluxe هم‌اکنون با قیمت ۵۹٫۹۹ دلار در فروشگاه نینتندو برای کنسول نینتندو سوییچ در دسترس است. شما می‌توانید در ادامه تریلر هنگام انتشار این عنوان را مشاهده کنید.

دانلود ویدئو


منتظر نظرات شما هستیم...