Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: یکی از توسعه دهندگان Cyberpunk 2077 از منابع الهام بازی می‌گوید
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
یکی از توسعه دهندگان Cyberpunk 2077 از منابع الهام بازی می‌گوید

نویسنده: مرصاد قدیری

[تصویر:  Cyberpunk_Gamescom_2-250x141.jpg]

پس از پایان سه‌گانه‌ی The Witcher، حال استودیوی سی‌دی‌ پراجکت رد (CD Project Red) با ساخت بازی Cyberpunk 2077، مسیر بسیار متفاوتی را در مقایسه با آثار پیشین خود انتخاب کرده است. شاید یکی از مهم‌ترین تغییرات، دید اول شخص بازی باشد اما مهم‌ترین آن‌ها در واقع فضا و لحن دنیای سایبرپانک است.
اخیراً در طی مصاحبه‌ای با وب‌سایت COG Connected، آقای فیلیپ وبر (Philipp Weber)، طراح ارشد ماموریت‌های بازی، در مورد این تغییر صحبت کرد و توضیح داد که علاوه بر بازی رومیزی Cyberpunk 2020، تیم توسعه دهنده از آثاری مانند Blade Runner و Ghost in the Shell نیز الهام گرفته‌ است.
نقل‌قول:
 هسته‌ی اصلی الهام: تمام اعضای استودیو بازی Cyberpunk 2020، مدل قلم و کاغذ و به طور کلی سبک سایبرپانک، فیلم‌هایی مانند Ghost in the Shell Blade Runner و کتاب‌هایی همچون Neuromancer را دوست دارند.
ما به همین دلیل The Witcher را ساختیم؛ برای این‌که واقعاً آن را دوست داشتیم و می‌خواستیم یک بازی ویدئویی خوب از روی آن بسازیم که خودمان بخواهیم تجربه کنیم.
سپس وی در مورد حرکت از فضای فانتزی به سمت سایبرپانک توضیح داد و اضافه کرد که برای توسعه‌ی Cyberpunk 2077، آن‌ها به مشاهده‌ی برخی از فیلم‌ها و مطالعه‌ی کتاب‌های خاصی پرداختند.
نقل‌قول:
اگر شما می‌خواهید داستان‌های واقعاً خوبی را روایت کنید، باید این دنیا را به خوبی بشناسید.
پس ما به تیم‌های مسئول بخش داستان – نویسندگان، طراحان ماموریت و طراحان بخش سینمائی – اعلام کردیم این‌ها کتاب‌هایی هستند که باید مطالعه کنید؛ این‌ها قوانین Cyberpunk 2020 هستند که باید بدانید؛ این فیلم‌ها را باید تماشا کنید؛ ما باید خودمان را در آن فضا غرق می‌کردیم.
البته بسیاری از افراد که طرفدار سایبرپانک بودند، آن‌ها را از قبل می‌دانستند.
ما باید به همان اندازه که از The Witcher شناخت داشتیم، با سایبرپانک هم آشنا می‌شدیم. از طرف دیگر، ما بازی‌های با محتوای بزرگسالانه می‌سازیم. ما می‌خواهیم داستان‌هایی جالب با مضامین جالب را تعریف کنیم؛ این موضوع تغییر نکرده است. روایت داستان‌های جالب همان چیزی است که پیش‌تر انجام داده‌ایم. پس از این نظر، این مانند چیزی است که با آن آشنا هستیم.
طبق چیز‌هایی که تاکنون در تریلر‌های بازی مشاهده کرده‌ایم، فضا و ظاهر بازی تحسین برانگیز بوده است. حال باید دید که آیا این موضوع برای نسخه‌ی نهایی بازی نیز صادق خواهد بود یا خیر.
با این‌که در حال حاضر اطلاعاتی در مورد تاریخ انتشار بازی وجود ندارد، اما تحلیلگران اعتقاد دارند که Cyberpunk 2077 در سه‌ماهه‌ی چهارم سال ۲۰۱۹ منتشر خواهد شد. برای آشنایی بیشتر با جدیدترین ساخته‌ی سی‌دی پراجکت رد، شما می‌توانید تحلیل تریلر گیم‌پلی بازی به قلم سعید آقابابایی و مصاحبه‌ی انجام شده با طراح مراحل بازی را مطالعه کنید.

بازی Cyberpunk 2077 در تاریخی نامشخص برای کنسول‌های اکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۴ و پلتفرم رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.


منتظر نظرات شما هستیم...